• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • crx

Är det någon som bet varför ÄL testerna sett ut så här i hela 5 dagar? Man ser stering och så men för mig brukar testen vara nästan blanka tills det blir pos och sen direkt ebba ut i färg dagen efter. Tempen är inte särskilt hög heller vilket får mig att undra om det blivit någon ÄL alls.

Betyder dessa test att kroppen försökt ägglossa en längre tid än vanligt?

Nedersta är från i dag.

• tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2017-01-01 12:58:19 följande:
    Foglossning är inte kul :/ Det hade jag lite grann sista tiden med yngsta (3 år nu) Det har annars gått bra, kräktes konstant i tre månader med första men bara lite grann med sista :) Det lät trevligt :) Å ett år gammal bara så liten <3 :)
    Spy är det absolut värsta jag vet! Mådde riktigt illa med tvillingarna men spydde aldrig - tack och lov! Din minsta är född 2013 alltså? :) det är mina tvillingar också! Haha ja, hon är liten :) vi vill ha tätt ;)
  • Sh0an
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-01 14:04:43 följande:

Spy är det absolut värsta jag vet! Mådde riktigt illa med tvillingarna men spydde aldrig - tack och lov! Din minsta är född 2013 alltså? :) det är mina tvillingar också! Haha ja, hon är liten :) vi vill ha tätt ;)

Ja usch jag hatar det. skönt att du slapp kräkas men jobbigt med illamående med :/ Japp det stämmer :) Bra med tätt emellan så dom harmer nytta av varandra :))
  • tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2017-01-01 17:05:14 följande:
    Ja usch jag hatar det. skönt att du slapp kräkas men jobbigt med illamående med :/ Japp det stämmer :) Bra med tätt emellan så dom harmer nytta av varandra :))
    Ja inge vidare.. Ja, det är roligt för dom :)
    Tänker du testa imorgon?!
  • Sh0an
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-01 17:55:57 följande:

Ja inge vidare.. Ja, det är roligt för dom :)

Tänker du testa imorgon?!

Jag vet inte om jag vågar testa än, blir det negativt så kommer jag bli sååå besviken :( kanske bättre att vara lite ovetandes. Eller va fan, testar du så testar jag :))
  • tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2017-01-01 18:03:35 följande:
    Jag vet inte om jag vågar testa än, blir det negativt så kommer jag bli sååå besviken :( kanske bättre att vara lite ovetandes. Eller va fan, testar du så testar jag :))
    Tänker lika, men jag tror min nyfikenhet tar över! Om det blir negativt så kan man tänka att det var för tidigt och fortfarande hoppas ;) värre att testa neg på BIM-3, då känns det rätt kört ;)
  • Sh0an
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-01 18:06:56 följande:

Tänker lika, men jag tror min nyfikenhet tar över! Om det blir negativt så kan man tänka att det var för tidigt och fortfarande hoppas ;) värre att testa neg på BIM-3, då känns det rätt kört ;)

Jag har ett Cb digital med veckogrejen hemma bara, tänkte köpt från testlagret men eftersom man tänker att "nu händer det" så blir det inte av, vilket jag ångrar när man vill tjuvtesta tidigt haha!

Det har du rätt i :) Ja då känns det rätt kört :/
  • tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2017-01-01 18:23:29 följande:
    Jag har ett Cb digital med veckogrejen hemma bara, tänkte köpt från testlagret men eftersom man tänker att "nu händer det" så blir det inte av, vilket jag ångrar när man vill tjuvtesta tidigt haha!

Det har du rätt i :) Ja då känns det rätt kört :/
    Ja ett digitalt är det nog förtidigt för.. jag har stickor från billiga tester! Är sugen att testa cb early, det ska man ju kunna testa med redan en vecka innan mens :D vilket försök var ni på?
  • Sh0an
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-01 18:43:21 följande:

Ja ett digitalt är det nog förtidigt för.. jag har stickor från billiga tester! Är sugen att testa cb early, det ska man ju kunna testa med redan en vecka innan mens :D vilket försök var ni på?

Då kan jag inte testa imorgon än :( Beställer jag från testlagret är det framme på tisdag EM tidigast :/ Vi är på tredje försöket nu, känns däremot som typ 15:e haha. Och ni?
  • tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2017-01-01 18:50:12 följande:
    Då kan jag inte testa imorgon än :( Beställer jag från testlagret är det framme på tisdag EM tidigast :/ Vi är på tredje försöket nu, känns däremot som typ 15:e haha. Och ni?
    Spara morgonurinet och spring till Apoteket när dom öppnar ;) okej! Hur fort har de gått de andra graviditeterna? Ja det känns alltid som en evighet! Vi är på första försöket. Men känner sån press för med tvillingarna blev jag gravid trots p-piller och med minsta gick det på första försöker. Sen har jag gjort abort när jag var yngre och det var också trots skydd.. Så vill ju gärna tro att det ska gå direkt även om det kanske inte gör det :(
Svar på tråden BIM Januari 2017