• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • Sh0an
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-02 08:57:19 följande:

Haha ja! Vad gör bidrottninggele? :) att det blir lättare för spermierna att simma in?

Googla så ser du massa bra info om det :) Funkat kanon på jättemånga, har inte sett så många som det inte har funkat på faktiskt :)
  • MissMf

Jag testade i morse för tycker jag har mått som med dom andra två barnen efter äl. Äl+8 bara dock. Nån som ser?

• Längtar efter Dig

Hej! Hoppar in i denna tråden nu med lite mer kraft.. "Äntligen" kom mensen den 31/12 efter piller-avslut den 28/11. Så nu inväntar vi ÄL den 14/1 ungefär i vårat andra försök (fick ÄL i dec men då blev det inget). Fler som har ÄL runt den dagen?
    Vi ska försöka med vårt andra barn (ej gemensamma), och den graviditeten var oplanerad så jag har ingen koll på vilka symtom jag hade så jag känner mig nästan ny på detta, har ingen erfarenhet av ÄL-stickor heller som jag tänkte prova:)

★ William -12 ★
  • Prinsessan

BIM idag, 2/1.

Haft olidlig smärta i brösten sedan ca 10 dgr, vilket jag inte har annars.

Ingen mens, trots att den brukar komma som den skall, punktligt, på morgonen... ändock neg test. :(

Saknar dessutom den där "mens i antåg"- känslan, den svullna känslan liksom.

Någon annan i mina krokar, datummässigt?

• fritil9
    Prinsessan skrev 2017-01-02 09:11:52 följande:

BIM idag, 2/1.

Haft olidlig smärta i brösten sedan ca 10 dgr, vilket jag inte har annars.

Ingen mens, trots att den brukar komma som den skall, punktligt, på morgonen... ändock neg test. :(

Saknar dessutom den där "mens i antåg"- känslan, den svullna känslan liksom.

Någon annan i mina krokar, datummässigt?

Är i dina krokar, har bim imorgon 3/1! Gjorde insemination 19/12! Haft mensvärk nu i ca 1 veckas tid och är sjukt svullen, dock inte svullna bröst eller mer flytningar vad jag märkt. Brukar ha brunfärgade några dagar innan mens.. hm... Testade negativt 31/12. Håller tummarna för plus såklart, men vet inte vad jag ska tro med denna mensvärk!!
  • tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2017-01-02 09:02:50 följande:
    Googla så ser du massa bra info om det :) Funkat kanon på jättemånga, har inte sett så många som det inte har funkat på faktiskt :)
    Kanske ska testa det jag också om det inte tar sig denna månad! :) vart i landet finns du förresten? :)
  • Sh0an
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-02 09:38:42 följande:

Kanske ska testa det jag också om det inte tar sig denna månad! :) vart i landet finns du förresten? :)

Ja det verkar vara en väldigt bra grej :) Om inte annat så mår väl kroppen lite extra bra av det i vilket fall :) Bor i Jönköping , vart bor du? :)
  • tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2017-01-02 09:44:07 följande:
    Ja det verkar vara en väldigt bra grej :) Om inte annat så mår väl kroppen lite extra bra av det i vilket fall :) Bor i Jönköping , vart bor du? :)
    Får läsa på lite :) jag bor i Katrineholm, så en bit bort :)
Svar på tråden BIM Januari 2017