• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • Hallonfrossa

Åh jag har såååå ont i mina äggstockar och i nedre delen av magen, det molar och sticker massor och stramar ner i ljumsken och i låren.

Samt att brösten sticker och molar som aldrig förr, känns ju nästan som början av en graviditet, måste ägglossningen komma snart, fortfarande inget utslag på på äl test, bortsett från ett svagt streck i dag på em, tidigare har de varit helt blanka.

Någon mer som väntar på äl?

• ewm
    24årigtjejredoattblimamma skrev 2017-01-01 20:09:49 följande:

Ja usch. Det är ingen i våran närhet som vet att vi kämpar för att försöka skaffa barn så för mig har det bara varit att bita ihop och hålla tillbaka tårarna samtidigt som jag är.väldigt glad för dem. Igår på nyår sa våra bästa vänner att dem väntar barn och vad glad och avundsjuk man blir på samma gång!

Ja jag har också velat ha barn tidigt. Jag är 24 fyller 25 i vår. !

Nej alltså det är ingen som vet att vi försöker heller, som tur är har jag bara brutit ihop de gånger jag sett på fb att vänner väntar barn. Det är så jäkla jobbigt att låtsas som ingenting men jag vill ju att det ska komma som en överraskning sen.

Jag fyller 24 nästa månad. Är inte helt med på spåret att det är 2017 än. Haha =)
  • 24årigtjejredoattblimamma
    ewm skrev 2017-01-01 20:18:32 följande:

Nej alltså det är ingen som vet att vi försöker heller, som tur är har jag bara brutit ihop de gånger jag sett på fb att vänner väntar barn. Det är så jäkla jobbigt att låtsas som ingenting men jag vill ju att det ska komma som en överraskning sen.

Jag fyller 24 nästa månad. Är inte helt med på spåret att det är 2017 än. Haha =)

Ja jag bröt ihop inatt när dem.hade åkt hem. Har varit en tuff start på detta året för oss. Ny hoppas vi verkligen att detta året blir vårat år !

Ni lyckas nog snart! =)
  • ewm
    24årigtjejredoattblimamma skrev 2017-01-01 20:23:48 följande:

Ja jag bröt ihop inatt när dem.hade åkt hem. Har varit en tuff start på detta året för oss. Ny hoppas vi verkligen att detta året blir vårat år !

Ni lyckas nog snart! =)

Usch, känner verkligen med dig =/ Ja bara att hålla alla tummar och tår!!

Jag hoppas det! Hoppas på er också =)
    ewm skrev 2017-01-01 20:28:30 följande:

Usch, känner verkligen med dig =/ Ja bara att hålla alla tummar och tår!!

Jag hoppas det! Hoppas på er också =)

Vi får uppdatera varandra ! =) =)
    michimichi skrev 2016-12-16 00:19:32 följande:

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Vad roligt !

Jag har bim nu på onsdag den 4 / 1 känner inte särskild mycket alls. Har lite ont vid ena äggstock och är lite öm men jag är väldigt ofta skengravid och känner av symtom som inte finns allt för ofta !
  • ewm
    24årigtjejredoattblimamma skrev 2017-01-01 20:30:59 följande:

Vi får uppdatera varandra ! =) =)

Ja det lär vi göra =)

Så skönt att kunna prata ut med någon!
  • Khaleesi85
    Hallonfrossa skrev 2017-01-01 20:17:31 följande:

Åh jag har såååå ont i mina äggstockar och i nedre delen av magen, det molar och sticker massor och stramar ner i ljumsken och i låren.

Samt att brösten sticker och molar som aldrig förr, känns ju nästan som början av en graviditet, måste ägglossningen komma snart, fortfarande inget utslag på på äl test, bortsett från ett svagt streck i dag på em, tidigare har de varit helt blanka.

Någon mer som väntar på äl?

Samma här har molvärk och ont i äggstockarna, vid vissa sexställningar ömmar det massa när han kommer in djupt, brukar bli känslig runt äl, men ännu ingen stegring på ältest, mer än ett svagt streck, så hoppas det är på G. När jag testa sist precis innan mensen var testen helt blanka.
  • tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2017-01-01 19:58:16 följande:
    Smart haha :D Dom andra två va mer "händer det så händer det" , så inga direkt planerade graviditeter men precis lika välkomnande som planerade :)) Är du säker på att det inte funkar med digitala OM det skulle vara något? :)

Wow då har det gått smidigt som tusan för er, va roligt :D Det kommer nog gå fort nu med då :D
    Okej, smidigt det också! :) jo men det digitala mäter väl samma som de andra testerna? Borde ju ge utslag om det är något! Testa! :D

Ja, det har ju det och därför vill jag att det går smidigt och fort denna gång också, haha!
  • Hallonfrossa
    Khaleesi85 skrev 2017-01-01 20:54:54 följande:

Samma här har molvärk och ont i äggstockarna, vid vissa sexställningar ömmar det massa när han kommer in djupt, brukar bli känslig runt äl, men ännu ingen stegring på ältest, mer än ett svagt streck, så hoppas det är på G. När jag testa sist precis innan mensen var testen helt blanka.

Ja usch ja :-/

Jag testade med TL innan men köpte hem rfsu nu när de andra var slut, på tl hade jag halv starka hela tiden men nu med rfsu så syntes de inget alls,helt blanka fram tills idag då de syntes ett svagt streck, testar samma tid varje dag.

Har du fått positivt på äl test förut?

Jag har bara fått när jag var gravid med minstingen och då var det hcg de reagerade på
Svar på tråden BIM Januari 2017