tvåsmåunderverk skrev 2017-01-01 19:37:03 följande:
Är också sjukt otålig.. Vill att det ska ske NU. Har ni spelat the Sims? Jag gjorde det när jag var liten, och då är det ju ett speciellt ljud precis efter dom haft sex om hon blivit gravid, så borde det vara i verkligheten! Hahaha!!
Ja. Alltså helst innan vi började försöka!
Hahaha juste! Ja man borde få veta direkt istället för att vänta, känns ju som en evighet innan man får reda på hur det gick..
24årigtjejredoattblimamma skrev 2017-01-01 19:50:53 följande:
Om det inte tar sig denna gången så går vi in på försök nr 5.
Ja asså vi har ju inte heller försökt länge egentligen men käftsmällen kommer endå och man blir extremt ledsen. Jag är precis som du jag har velat ha barn så länge jag kan minnas.
Ja det är jobbigt. Våra vänner börjar också få barn och såklart är det helt fantastiskt men man blir ju lite extra ledsen när man önskar att det var vi. Jag vill inget hellre jusst nu.
Jag använder inte smiley utan skriver dem istället om du fattar haha =)
Okej! Precis. Det är hemskt.
Ja det är ju fantastiskt för dom men jag blir helt förstörd (kan ha hänt att jag satt mig ner och grinat för att jag blivit så avundsjuk.) Nej inte jag heller. Jag har alltid velat haft barn tidigt, jag är 23, och det låter löjligt men jag känner paniken komma krypande. Haha =/