FiaSthlm skrev 2017-12-09 11:26:09 följande:
Tjuvtestade idag negativt på rd 11 med 5-dagars. Har testdag 12/12. Vad tror ni är det läge för en sorge-snus? Tror ni man kan lita på att gravtest visar rätt så här nära testdagen eller finns det fortfarande hopp? Har varken mens eller gravkänningar, mer än svagt beigeaktiga flytningar samt pendlar hastigt i humöret mellan vrede, glädje och bedrövelse. Blir ni också hormonella? Igår började jag storböla när tanken på alla vackra människoliv som vandrar runt på jorden dök upp och allas små hjärtan som tickar och kärleken på jorden. Ojoj det e int lätt å va så här laddad av hormoner och press...
Gud jag känner igen mig så i ditt inlägg! Både med sorgesnusen och känsligheten. Jag blev helt förstörd av minsta lilla när jag ruvade. Började bl.a. böla av filmen "familjen flinta åker till rock vegas" och en dokumentär om pingviner. Så du är inte endam om det där:)
Angående testandet så finns det ju de som inte testar positivt förrän sent, även om det inte är så vanligt. En vän till mig plussade inte förrän 19 dagar efter insemination så det kan ju hända. Avvakta med sorgesnusen några dagar till iallafall:) jag håller tummarna