• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Charlizee
    Eps1106 skrev 2017-11-02 10:57:23 följande:

Vad irriterande, jag förstår att du är ledsen, båda har ju ändå ett sträck som man kan se till och med på bild. När har/hade du BIM?

Lite osäker för mina appar och ÄL säger olika men är på ca BIM-1 till -4. Bara försöka ladda om och ta nya tag!!
  • Horisonten

Hej tjejer. Jag tror jag blir tokig. Misstänker starkt att jag fått svamp igen. Trots alla mina försök att undvika. Så ringt till mödravården slm skall ringa sen så får jag kolla hur jag skall göra. Så rädd att detta skall påverka :( Kände igår att de kliade kanske lite men inte så och inga direkta flytningar. Men idag kliar de mer mer flytningar och gryninga. Fan. Är på bim-6 idag och troligtvis på äl+9/10 tror ni svampen kan ställa till de? Detta är isåfall 3 svampinfektionen sen vi började försöka i september. Så på 2,5 månad ca. Fattar inte varför jag får de. Och nu är jag så rädd för att inte vara gravid. Känner mig så gravid i hela kroppen. En speciell känsla. Trodde förra månaden med men annorlunda nu. Kunde knappt få

I mig 2 knäckebröd imorse till frukost. Mår svagt illa av och till. Svag molnande värk och att de drar men inte farligt. Ont i ryggen ibland men svårt och säga om de är därför då jag har bekymmer med ryggen. Men väldigt trött och svullen mage. Igår sprang jag och kissa mer,dock drack jag mer för törstig. Men oftare hungrig igår också. Jag vet inte vad jag skall tro. Sägs ju att man får mer flytningar när man är gravid men inte märkt. Sen tempen är högre än normalt. Har de senaste 4 dagarna legat på 37,3 37,2 och idag 37,1 typ så ligger där fast jag normalt har 36,6. Så rädd för att våga hoppas och tro. Pga förra månaden men ja nu behöver jag pepp och stöd. Vad tror ni?

• FrökenLängtan
    Charlizee skrev 2017-11-01 21:56:15 följande:

Ja verkligen men tror det är bra de är så lugna, tror min man gör det mycket för min skull att jag ska slippa känna press <3

Jadu, denna månad är det väldigt oklart! Enligt min ena app imorgon, enligt min andra om 3 dagar och enligt mig själv om ca 5 dagar...återstår att se!! Den får gärna strunta i att dyka upp alls såklart!

Oj spännande ändå, håller alla tummar och tår för er!! Uppdatera om hur det går för er. Jag har som sagt om 5 dagar och vet inte hur jag ska kunna hålla mig från att testa, tänkte att jag skulle låta bli att köpa test denna månad och vänta på Mensen som jag inte vill ha. Hur ska ni göra, inväntar ni utebliven Mens?
  • Charlizee
    FrökenLängtan skrev 2017-11-02 11:59:27 följande:

Oj spännande ändå, håller alla tummar och tår för er!! Uppdatera om hur det går för er. Jag har som sagt om 5 dagar och vet inte hur jag ska kunna hålla mig från att testa, tänkte att jag skulle låta bli att köpa test denna månad och vänta på Mensen som jag inte vill ha. Hur ska ni göra, inväntar ni utebliven Mens?

Testade negativt imorse så nu är det bara att ladda för ännu en månad... så frustrerande!! Nästa månad ska jag verkligen försöka hålla mig från att testa innan BIM (har jag sagt varje månad men ursch vad med pengar man slänger i papperskorgen )

Hoppas ni får ett fint plus denna månad!
  • Milou3
    Charlizee skrev 2017-11-02 10:33:28 följande:

Tydligen kan man inte lita på det här...testade precis negativt med Predictor Early och CB digital!! Är så ledsen, arg och besviken

Nä CB är skit!

Det är ju rätt tydliga streck ändå. Men om inte strecket dyker upp direkt, trots att det är svagt, så är det oftast spök. Positiva streck kommer upp direkt. Iaf när det kommer till CB.

Är själv på försök 13 cirka så vet din frustration.

Men nästa cykel då blir det plus! Det har jag bestämt :)
  • Tovilii
    FrökenLängtan skrev 2017-11-02 11:59:27 följande:

Jag har bim på måndag och har tänkt testa på lördag. Eg hade jag tänkt vänta ända till måndag från början

men har sen ett tag tillbaka en deal med en kompis att hon ska vara med när jag testar 1a gången så vi kommer köra spa/disneykväll på fre med sleepover x)
  • lyckligast80
    Anonym (S.A) skrev 2017-11-02 08:35:56 följande:

Bim -8 idag. Dum som jag är tog jag ett test imorses som visade tokblankt. Varför gör man såååååå? Kan liksom inte hålla mig. Vet ju att kag kommer testa varje dag nu fram till mens... som jag hoppas inte kommer. Försökt i typ 7 månader.. första barnet för oss. Kom igeeeeen nu kroppen!!

Håller tummarna för oss alla!

Det är sååå olidligt fram till mens! Svårt att hålla sig!

Själv har jag passerat BIM med 3 dagar, men idag kom det lite rosa på pappret efter toabesök???? Hoppas verkligen inte det är mensen som är på gång:(

Vi har försökt i 5 månader....

Håller också tummarna för oss!
  • Anonym (S.A)
    lyckligast80 skrev 2017-11-02 13:46:29 följande:

Det är sååå olidligt fram till mens! Svårt att hålla sig!

Själv har jag passerat BIM med 3 dagar, men idag kom det lite rosa på pappret efter toabesök???? Hoppas verkligen inte det är mensen som är på gång:(

Vi har försökt i 5 månader....

Håller också tummarna för oss!

Men eller hur.. sååå jobbigt. Har läst om många dock som rått rosa röda flytningar som varit gravida! Har du testat dig??
  • imsevims
    Billieblue skrev 2017-11-02 10:05:23 följande:

Jahapp, den rosa flytning jag hade igår var som jag befarade början till mensen.

Imorse kom den med buller och bång och även mensvärken från helvetet. Och vips försvann även ömheten i brösten.

Hatar min kropp!

Nu känner jag verkligen bara för att ge upp helt, känns helt meningslöst..

Det verkar som om det gick åt skogen här oxå :( Jävla kropp till att krångla. I morse när jag skulle testa så började det så klart droppa blod. Men sen har det inte kommit något mer. Hur konstigt som helst. Tog ändå ett test nyss som så klart var negativt så är väl bara mensen som fuckat upp sig totalt. Jag är väl helt enkelt för gammal :( Drar en filt över mig och deppar ihop...
Svar på tråden BIM november 2017