• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • mallanbus

Hej, har följt tråden den senaste veckan. Men inte skrivit något förut. Jag vågar varken hoppas på att lyckas eller ens ta ett test.. försök 25 för oss utan att ha fått ett endaste positiv test, någon gång. Dock gått ner 15kg och ändrat en del livsvanor efter första året med försök, vilket gjorde att jag fick tillbaka min regelbundna mens :). Så läkare på fertilitetsutredningen säger att jag egentligen bara kan räkna detta som försök 13.. Bim på lör 4/11. För mig är det enda ovanliga att mina bröst ömmat i flera dagar, skaver mot bh och jag kan inte sträcka armarna över huvudet, då det gör för ont. Brukar ömma 2 dagar innan mens annars.

• Billieblue

Jahapp, den rosa flytning jag hade igår var som jag befarade början till mensen.

Imorse kom den med buller och bång och även mensvärken från helvetet. Och vips försvann även ömheten i brösten.

Hatar min kropp!

Nu känner jag verkligen bara för att ge upp helt, känns helt meningslöst..

• Charlizee
    Billieblue skrev 2017-11-02 10:05:23 följande:

Jahapp, den rosa flytning jag hade igår var som jag befarade början till mensen.

Imorse kom den med buller och bång och även mensvärken från helvetet. Och vips försvann även ömheten i brösten.

Hatar min kropp!

Nu känner jag verkligen bara för att ge upp helt, känns helt meningslöst..

Åh nej Testade precis negativt med Predictor Early och CB digital! Har nog aldrig varit så besviken! Ska kontakta CB angående mina andra test...där är fortfarande två tydliga plus!!

Får hoppas nästa månad är vår <3 9onde gången gillt, suck!!
  • Charlizee

Tydligen kan man inte lita på det här...testade precis negativt med Predictor Early och CB digital!! Är så ledsen, arg och besviken

• Billieblue
    Charlizee skrev 2017-11-02 10:31:22 följande:

Åh nej Testade precis negativt med Predictor Early och CB digital! Har nog aldrig varit så besviken! Ska kontakta CB angående mina andra test...där är fortfarande två tydliga plus!!

Får hoppas nästa månad är vår <3 9onde gången gillt, suck!!

Ja, snart är man väl där igen med äl-testen, trots att det känns hopplöst nu..

Men du har inte fått mens än? Isåfall finns det ju fortf hopp :)
  • Charlizee
    Billieblue skrev 2017-11-02 10:39:52 följande:

Ja, snart är man väl där igen med äl-testen, trots att det känns hopplöst nu..

Men du har inte fått mens än? Isåfall finns det ju fortf hopp :)

Ja så jäkla osugen man är nu på det men det är bara bita ihop och på?t igen.

Nej ingen mens än men mitt hopp känns ute
  • Anonym (Fundersam)
    Charlizee skrev 2017-11-02 10:33:28 följande:

Tydligen kan man inte lita på det här...testade precis negativt med Predictor Early och CB digital!! Är så ledsen, arg och besviken

Fy så tråkigt!! :( Jag hoppas att nästa försök blir ert lyckoförsök!! <3 Kan tänka mig hur det känns att få plus på cb men så säger andra test negativt. Har fått så typ varje månad sedan i april. Känns så jävulskt tröstlöst när det blir sådär. Jag håller tummarna så hårt för att det blir plus nästa månad för dig! <3

Själv är man nu på försök tio och fick positivt ÄL-test igår kväll... Legat två gånger sedan dess (har även haft sex innan dess) och nu är ju hoppet totalt. Jag hoppas verkligen att försök tio sedan beslut om skaffa bebis och sjunde försöket efter missfall blir en frisk graviditet. Vill inte behöva försöka längre. Det tar så mycket på en psykiskt när det inte går vägen månad efter månad...
  • Eps1106
    Charlizee skrev 2017-11-02 10:33:28 följande:

Vad irriterande, jag förstår att du är ledsen, båda har ju ändå ett sträck som man kan se till och med på bild. När har/hade du BIM?
  • Jasminefjellberg
    Millannn skrev 2017-11-02 09:48:39 följande:

Min mens fortsatte igår, som vanlig mens men utan klumpar! Men imorse så var det bara en liten fläck ?brunt? och ingenting när jag torkade mig så verkar vara slut nu så har alltså bara blött i typ 3,5 dag :-/. Har blött i 6 dagar JÄMT, har ju en app så har alltid gjort det. Tog faktiskt test igår men det visade negativt men vi får se vad som händer som du sa <3

Jag har också blött i bara 3.5 dag? Hmm undra varför kroppen gör så här nu... jag tog också ett test igår men det var negativt. Har äl 10/11 och bim25/11 så jag får köra på och hoppas på att slutet av denna månaden ger något!! Håller tummarna för dig ocksåå <3
  • tempnörden
    mallanbus skrev 2017-11-02 10:03:56 följande:

Hej, har följt tråden den senaste veckan. Men inte skrivit något förut. Jag vågar varken hoppas på att lyckas eller ens ta ett test.. försök 25 för oss utan att ha fått ett endaste positiv test, någon gång. Dock gått ner 15kg och ändrat en del livsvanor efter första året med försök, vilket gjorde att jag fick tillbaka min regelbundna mens :). Så läkare på fertilitetsutredningen säger att jag egentligen bara kan räkna detta som försök 13.. Bim på lör 4/11. För mig är det enda ovanliga att mina bröst ömmat i flera dagar, skaver mot bh och jag kan inte sträcka armarna över huvudet, då det gör för ont. Brukar ömma 2 dagar innan mens annars.

Vill bara säga: Stark jobbat att göra livsförändringar med så stor inverkan på din hälsa! Imponerande!
    Grattis till regelbunden mens och håller tummarna att du får ett plus snart! Det låter ju lovande iaf :)
Svar på tråden BIM november 2017