FrökenLängtan skrev 2017-11-01 20:40:09 följande:
Hallå, hoppar in i tråden
Blir så glad för er som plussar, ger mig hopp om att det kommer ske för mig och min sambo en dag! Vi har försökt sen Januari så det börjar bli rätt frustrerande, men försöker hålla modet uppe. Har BIM nu den 7/11 så börjar analysera alla möjliga tecken som jag möjligtvis kan ha haha.. Tyvärr har jag lärt mig dessa månader att det oftast sitter i huvet.
Men en fråga jag har; ni som plussat/har barn, hur upplevde ni era flytningar dagarna innan mensen? Jag brukar få brunaktiga flytningar innan mensen men har inte fått det denna gång. Istället har jag (ursäkta detaljer) filmmjölksliknande flytningar, alldeles vita. Inget jag tänkt på att jag haft innan någon gång, men å andra sidan har jag inga andra tecken på att de skulle va graviditet på gång heller.
Hoppas någon förstod mitt långa inlägg haha.
Hej!
Hade precis som du massa flytningar innan mens och trodde hela tiden att mensen kom hade mensvärk på detta också, men icke sa nicke jag var gravid! :))
Fick även en blödning på bim dagen så trodde det var kört men tydligen är även detta väldigt vanligt eftersom kroppen antagligen inte fattade att jag var gravid så blödde lite på mens dagen. Lycka till hoppas du får ett plus snart och alla ni andra också :))