• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • molltroll0609
    imsevims skrev 2017-11-02 14:30:18 följande:

Det verkar som om det gick åt skogen här oxå :( Jävla kropp till att krångla. I morse när jag skulle testa så började det så klart droppa blod. Men sen har det inte kommit något mer. Hur konstigt som helst. Tog ändå ett test nyss som så klart var negativt så är väl bara mensen som fuckat upp sig totalt. Jag är väl helt enkelt för gammal :( Drar en filt över mig och deppar ihop...

Så känns det för mig också....fick mens idag...gammal och skruttig känner jag mig.
  • smulis85

Här är en till som ger upp för denna månad, tempen dök imorse så imorgon kommer mensen. Får se om jag hinner med en bim till i november i så fall kommer jag tillbaka.
    Lycka till allihop!!

• Strawberrybrud

Hallå! Jag hoppar gärna in här..

Min cykel har varit lite oregelbunden på sistone (18,28,35) tror den hoppat och stannat på 35 dagar nu. TROR jag hade äl nånstans mellan 19-23 oktober, hade äggviteliknande flytningar 19-20, 21 fick jag enorm smärta i ryggslutet, och 22,23 hade jag oerhört ömma bröstvårtor! Antar det var äl? Hade iallafall sex innan, under och efter denna period så jag hoppas....

Bim beräknat på måndag (6/11) då jag nu räknat på 35 dagar. Idag hade jag en ljusrosa flytning, knappt märkbar men när man analyserar allt så ????

Tredje försöket för oss nu! En son sen innan. Hur har ni andra det?

• Anonym (Fundersam)
    Strawberrybrud skrev 2017-11-02 15:42:37 följande:

Hallå! Jag hoppar gärna in här..

Min cykel har varit lite oregelbunden på sistone (18,28,35) tror den hoppat och stannat på 35 dagar nu. TROR jag hade äl nånstans mellan 19-23 oktober, hade äggviteliknande flytningar 19-20, 21 fick jag enorm smärta i ryggslutet, och 22,23 hade jag oerhört ömma bröstvårtor! Antar det var äl? Hade iallafall sex innan, under och efter denna period så jag hoppas....

Bim beräknat på måndag (6/11) då jag nu räknat på 35 dagar. Idag hade jag en ljusrosa flytning, knappt märkbar men när man analyserar allt så ????

Tredje försöket för oss nu! En son sen innan. Hur har ni andra det?

Det låter som ÄL :) Jag håller tummarna för dig! Det rosa kan ha varit nidblödning, *hoppas hoppas*!

Är på tionde försöket till ett tredje barn och den här månaden har jag använt mig av ÄL-stickor som var positiva igår... Så nu har vi myst runt ÄL mer än tidigare. Jag hoppas så att det är vår tur nu!! :)
  • Anonym (Svårtolkat!)

Jag har försökt googla fram om detta är positivt eller negativt, men blir inte klokare på det. Så vad tror ni? Är detta ett omtalat "spökstreck"? Iom att det är tunnare.. Kom upp inom de angivna 5 minuterna.

• Millannn
    Jasminefjellberg skrev 2017-11-02 11:24:16 följande:

Jag har också blött i bara 3.5 dag? Hmm undra varför kroppen gör så här nu... jag tog också ett test igår men det var negativt. Har äl 10/11 och bim25/11 så jag får köra på och hoppas på att slutet av denna månaden ger något!! Håller tummarna för dig ocksåå <3

Jadu, det har varit helt torrt på pappret idag, möjligtvis lite rosa fram tills alldeles nyss.. gick på toa och det var rött i hela toaletten och märkt blod med små små mörka klumpar som vanlig mens men ingen mensvärk?! Fortfarande konstig mens.. men ÄL är ju snart igen somsagt
  • Strawberrybrud
    Anonym (Fundersam) skrev 2017-11-02 15:47:24 följande:

Det låter som ÄL :) Jag håller tummarna för dig! Det rosa kan ha varit nidblödning, *hoppas hoppas*!

Är på tionde försöket till ett tredje barn och den här månaden har jag använt mig av ÄL-stickor som var positiva igår... Så nu har vi myst runt ÄL mer än tidigare. Jag hoppas så att det är vår tur nu!! :)

Åh jag håller tummarna att vi prickade rätt då!

Man vill ju bara få ett plus direkt... så frustrerande!

Så ser man samtidigt alla runtomkring som berättar att de ska få barn...

Åh hoppas att det går för er nu!
  • Anonym (Anonette)

Inbillar jag mig eller är det någon annan som ser en liten antydan till streck?

• Anonym (Anonette)

Vet inte varför bilden snurrade sig?! Testar igen.

• Horisonten

Usch har nu under sena eftermiddagen och kvällen haft en hel del mensvärk. Förra månaden hade jag de dagen innan och dagen mensen kom. Vet inte om hag skall tycka de är positivt eller inte. Så rädd att mensen skall komma för tidigt eller så :( är på bim-6 idag. Kanske kommer tidigare ändå :( Usch känner mig osäker,ledsen och nojig. Hatar att inte ha kontrollen :(

Svar på tråden BIM november 2017