• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • XAHHA92

Har precis börjat använda NC, fick imorse en tempdipp (från ca 36.20 till 35.70). Är detta något ni brukar ha innan äl? Ska enligt beräkningar ha äl i helgen.

Försöker med första sen maj -16 (försök 19, bim 17/11)
  • Sams

Funderar på att testa redan imorgon. Är på BIM-2 då. Min sambo tror jag är gravid så försöker tänka att det är för hans skull. Själv vet jag inte vad jag tror. Förutom den klassiska molvärken jag får innan mensvärken kommer så tror jag att alla mina symtom är inbillade. Kan verkligen inte föreställa mig att vi kommer lyckas bli gravida. Visst 80% sägs lyckas inom 12 månader men någon måste ju tillhöra de där 20% som inte lyckas. Och min depp-period stämmer bra med att hormonerna dalar inför mensen...Ursäkta den negativa inställningen just nu. Det lättar om en stund

• Queva
    Charlizee skrev 2017-11-02 10:33:28 följande:

Tydligen kan man inte lita på det här...testade precis negativt med Predictor Early och CB digital!! Är så ledsen, arg och besviken

Ja cb är verkligen kända för spöksträck! Jäkla skit. :(
  • Queva
    Pusselbiten88 skrev 2017-11-01 13:22:35 följande:

Jo men testet ni tyckte var positivt igår eller iförrigår med CB plus va inte spökstreck, ni hade rätt :) Lycka till allihopa, jag hänger kvar å stöttar :)

Grattis!
  • Queva
    Anonym (Anonette) skrev 2017-11-02 16:29:03 följande:

Inbillar jag mig eller är det någon annan som ser en liten antydan till streck?

ser en antydan
  • Milou3
    Anonym (Svårtolkat!) skrev 2017-11-02 16:02:34 följande:

Jag har försökt googla fram om detta är positivt eller negativt, men blir inte klokare på det. Så vad tror ni? Är detta ett omtalat "spökstreck"? Iom att det är tunnare.. Kom upp inom de angivna 5 minuterna.

Ser positivt ut!
  • Eleonoratösen

Idag var en konstig dag. Äl+4 och varje gång jag rest mig så börjar det flimra, typiskt lågt blodtryck. Inte haft det på jättelänge även om jag har lågt blodtryck, men mer just den känslan när jag gått ner i vikt och dör är jag inte nu precis. Haha...

I övrigt känner jag mig rätt lugn detta försök. De andra barnen blev till på första försöket och trean var inte planerad. Så första två försöken var en sådan besvikelse även om det faktiskt är få förunnat att bli gravida så lätt. (Sedan har jag alltid haft blödningar under graviditetens så man blivit smått hispig ändå)

Gäller bara att låta bli att testa, har man börjat är det omöjligt att sluta

• Anonym (Fundersam)
    Strawberrybrud skrev 2017-11-02 16:09:35 följande:

Åh jag håller tummarna att vi prickade rätt då!

Man vill ju bara få ett plus direkt... så frustrerande!

Så ser man samtidigt alla runtomkring som berättar att de ska få barn...

Åh hoppas att det går för er nu!

Man vill ju det! Det är otroligt frustrerande.

Mmm, alla andra lyckas verkligen bli gravida men inte en själv.

Jag hoppas att det går för er nu! <3
  • Nor113

Äntligen säger stickorna äl och jag hoppas att de ska ta sig denna gången. Det jobbiga är ju att ha de i bakskallen hela tiden och de är

en lång väntan till BIM

• Horisonten

Är det verkligen normalt och att ha molnande värk/mensvärk 6 dagar innan mens? Förra månaden fick jag svag mensvärk dagen innan och sen ordentligt den dagen jsg fick mens. Men detta känns ju så tidigt

Svar på tråden BIM november 2017