BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Har du kollat på ellos.se? Torg utbud sen vet jag inte om det är det du söker efter där.
Billiga Barnkläder
Vi har en barnklädesagentur och varje säsong blir det väldigt mycket kläder som vi måste sälja. Detta gör vi på Instagram.
Sidan heter Collectionofsamples och kläderna är nya med tags. Vi säljer till inköpspris, tar svisch och skickar över hela världen. Ekologiska kläder t ex 60:- för en body
Kolla in oss!!
Stort utbud ska det ju va........
Bonprix har oxå men vet inte om det matchar dina kriterier.
Jag blir tokig!! Försöker hitta kläder som passar såhär års! Varit på hm, cubus, gina, kappahl, Lindex mfl... Både gravida delning och vanlig. Men jag hittar INGENTING!
Jag är inte ens 30, och alla kläder man kan ha nupå gravidavdelningen ser ut som kläder för en mamma på 50talet alt 40 bast!
Är det någon som vet vart jag kan hitta korta klänningar som inte slutar vid knäna, shorts som inte täcker halva låren, tröjor med urringning etc? Jag vill inte klä mig som en nunna bara för att jag är gravid! Samt behöver jag inte ha "kontorskläder"! HJÄLP!
Ang dessa slemklumpar. Träffade bm idag och beskrev detta + mina sammandragningar. Med min historik (hotad förtidsbörd med dotter från v 22) så får jag detta igen så måste jag åka in. Jag ska även träffa läkaren på mvc för att kolla livmodertappen så den inte är påverkad.
Ang dessa slemklumpar. Träffade bm idag och beskrev detta + mina sammandragningar. Med min historik (hotad förtidsbörd med dotter från v 22) så får jag detta igen så måste jag åka in. Jag ska även träffa läkaren på mvc för att kolla livmodertappen så den inte är påverkad.
Någon som sett dessa skötväskor i verkligheten och kan berätta om de är lika inuti eller hur de skiljer sig åt?!
Tänkte ringa och beställa vagn med skötväska men kom på att jag glömde titta på väskorna så nu vet jag inte vilken jag ska välja. Har haft sportmodelen från 2007 och varit nöjd, men den exklusiva ser ju bättre ut till utseendet.

Oj då! Har du haft klumpar dagligen eller har det bara kommit någon gång?
Jag jag inte haft så nåt mer. Hade också gärna fått tappen kollad..
De erbjöd att jag kunde få lyssna på hjärtat vilket vi gjorde. I övrigt tyckte inte bm att jag skulle vara orolig.
Jag var på undersökning idag också och det visade sig att livmodertappen var förkortad så jag blev sjukskriven och har ny kontroll om ett par veckor. Gynokologen tyckte att flytningarna såg normala ut, men provet visade på bakterier i slidan då vet inte om det kan ha påverkat. Bra att du fått en tid för att kolla tappen!