BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Ser att några diskuterar om antal barn strunta i va andra tycker är mitt råd
. Jag väntar nr 7 som är beräknad till oktober min äldsta är 23 år och min yngsta 2,5 år????
Har bf i oktober och vill också komma med i den omtalade fb gruppen :) har skickat meddelande till några av er!
Stor igenkänning på det du skriver! Tydligen verkar tre barn vara ok och maxgränsen vad man klarar av. För stAckars barn som inte får full fokus hela tiden. Och tänk om de har tråkigt en dag! Vi är jämt med barnen och lägger ner nästan all tid och pengar på dem. Vår livsstil är ngt vi har valt och trivs med. Endel vill ha ett barn, andra åtta. Jag är mer än nöjd med fyra men nu ville vi ha en femma och har kämpat för att komma dit vi är. Eg vill jag berätta för alla nu men är rädd för reaktioner. Så synd att det ska vara så.
Vi har inte kollat kön på något barn och kommer inte Göra det nu heller. Dock så är jag helt inne på nub-teorin och har försökt förstå mig på den
Hejsan, hoppar in i tråden då jag också har bf i oktober, lägg gärna till mig i Facebook gruppen (Josefin Johansson, Mellerud har en bröllopsbild som profilbild). Jag är 28år. Är andra barnet jag är gravid med, har en tös på tre år. Gift och bor på landet
Hej! Även jag vill vara med, har bf 8/10. Barn nummer 3 :)
Hej! Även jag vill vara med, har bf 8/10. Barn nummer 3 :)
Hejsan, hoppar in i tråden då jag också har bf i oktober, lägg gärna till mig i Facebook gruppen (Josefin Johansson, Mellerud har en bröllopsbild som profilbild). Jag är 28år. Är andra barnet jag är gravid med, har en tös på tre år. Gift och bor på landet
Hej!
Väntar första barnet, i v14 nu. Oplanerat men välkommet! Har haft en tuff första period med hyperemesis (sedan v5) och är fortfarande sjukskriven på heltid. Inte riktigt den gulliga bild av graviditet som vanligtvis målas upp. Nån mer som har en mindre blommig graviditet? Hur gör ni för att lyfta humöret?
Hej!
Väntar första barnet, i v14 nu. Oplanerat men välkommet! Har haft en tuff första period med hyperemesis (sedan v5) och är fortfarande sjukskriven på heltid. Inte riktigt den gulliga bild av graviditet som vanligtvis målas upp. Nån mer som har en mindre blommig graviditet? Hur gör ni för att lyfta humöret?
Hade inte fullt så mkt illamående men vid en 3-5 tillfällen per dag. Lergigan Comp hjälpte en hel del för mig. (Du kan få det utskrivet via barnmorskan.) Det finns två sorters; det ska vara den som heter Comp efter (den andra hjälpte inte alls).
Antar att du redan prövat den, men tipsar för säkerhets skull då de gjorde stor skillnad för mig i alla fall.
Skicka eran mejl på ett meddelande så kan jag bjuda in er! :)