BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Tack!
Vad skönt att allt var bra!
Hur gamla är de andra barnen?
Våra barn är 10, 10 (tvillingar), 9, 5 år. (Iår, de har inte fyllt än. Tvillingarna är närmast som fyller 10 i maj)
Jag är 31år, men är så orolig utav mig så på fredag är det vår tur att se så allt är ok. Är i v14 nu.

Ja det var några intensiva år från början
Men detta är verkligen sista gången för oss med och ska bli jätteroligt! Mina flickor längtar efter en bebis då de har en kusin som nyss fyllt 1 år.
Vi har inte berättat för barnen än, vi tänkte vänta tills efter fredag då vi sett att allt är ok.
Har ni berättat?

Spännande!
Förstår att föräldrarna är jobbigast att berätta för. Så kände jag med! Jobbigast att berätta för mamma och min lillasyster (hon har så starka åsikter om att de minsann bara ska ha 2 barn för att ha pengar osv.)
Men jag berättade direkt för min syster, hon blev jätteglad. Sedan berättade jag för min mamma under förra helgen. Hon blev också glatt överraskad! Pjuh!
Bara min pappa och min lillebror kvar.. samt mina morföräldrar.
Min mans föräldrar står oss inte så nära, så vad de har för åsikter spelar ingen roll. Men jag tror de blir glada.
Det är som du skriver vårat liv och vårat val, men ändå är man nervös för vad omgivningen ska tycka!
Redan nu vid 4 barn så får jag höra kommentarer som "ska ni befolka hela stan själv", "är det olika pappor", "snart får ni vara med i familjen annorlunda", "men durå Carro, ni är väl inte klara med barn, höhö"..
Jag har berättat för min chef och en nära stående arbetskamrat också, då det syns lite på mig. Jag har dock köpt lösare tröjor och blusar så att det inte ska synas allt för mkt på jobbet
Fick ni veta om ni väntar en flicka eller pojke på KUB? Eller får ni vänta till RUL? Eller ni kanske inte vill veta?
Hej!Jag vill gärna gå med i gruppen! Är beräknad 1 oktober. Men jag hittar inte gruppen på Facebook.
Jag vill gärna gå med i gruppen! Är beräknad 1 oktober. Men jag hittar inte gruppen på Facebook.
Jag vill gärna gå med i gruppen! Är beräknad 1 oktober. Men jag hittar inte gruppen på Facebook.
Så trist att behöva höra såna åsikter från andra (ang flera barn)... Jag tycker det är så imponerande med de som har flera barn.
Att ha få barn är ju ingen garanti för att föräldrarna ändå hinner med dem; en del hinner ju ändå inte med sitt enda, etc.
Som sagt; blir alltid imponerad när jag ser stora familjer :)