• Adalgisa

BF oktober 2018

Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)

• Svar på tråden BF oktober 2018
  • Anonym (J)

Börjar bli så stöööört nervös..Obestämd Det är i princip bara 2 dagar kvar till RUL.. Fosterrörelserna är så oregelbundna såhär tidigt men jag vet att bebben lever just nu iallafall (kollade med Doppler idag). Min största rädsla är att komma dit och så har bebisen dött?Gråter

• Sarni
    angel27 skrev 2018-05-05 17:39:49 följande:

Hej. Lägg gärna till mig på den sidan.

Jag är gravid i v15 nu (bf 31 okt) och denna blir min andra.

Mvh. Katarina

katta_79@hotmail.com

Jag bjuder in dig nu. Du borde få en inbjudan via mejlen direkt :)
  • paam

FACEBOOKGRUPP - FÖRTYDLIGANDE!!!

Nu är det som såhär att nu är det två oktober grupper som cirkulerar i denna tråden.

En som Sarni har ?oktobermammor? & en som Jag & familjenl har ?bf oktober 2018?

Båda är hemliga & man måste skicka sin mejladress man har kopplad till Facebook för att bli inbjuden då de är icke sökbara.

• PassionE
    Anonym (J) skrev 2018-05-05 20:52:15 följande:

Börjar bli så stöööört nervös..Obestämd Det är i princip bara 2 dagar kvar till RUL.. Fosterrörelserna är så oregelbundna såhär tidigt men jag vet att bebben lever just nu iallafall (kollade med Doppler idag). Min största rädsla är att komma dit och så har bebisen dött?Gråter

Förstår känslan även om det inte är så troligt att den är död om du både hör och känner den. Men skönt att få bekräftat på UL att den lever och att du får se den röra sig och allt :D var det den 8e du skulle dit? håller tummarna för att allt ska se bra ut :)
  • Anonym (poo)
    Anonym (J) skrev 2018-05-05 20:52:15 följande:

Den är ju inte död om den rör sig
  • Anonym (J)
    Anonym (poo) skrev 2018-05-06 14:37:24 följande:

Den är ju inte död om den rör sig

Det fattar väl jag? Jag sa ju bokstavligen tvärtom.
  • Anonym (J)
    PassionE skrev 2018-05-06 13:37:51 följande:

Förstår känslan även om det inte är så troligt att den är död om du både hör och känner den. Men skönt att få bekräftat på UL att den lever och att du får se den röra sig och allt :D var det den 8e du skulle dit? håller tummarna för att allt ska se bra ut :)

Ja, precis. Den 8:e.
  • PassionE
    Anonym (J) skrev 2018-05-06 15:15:52 följande:
    Ja, precis. Den 8:e.
    Jag kommer ihåg när jag satt där hos barnmorskan en kall februarieftermiddag och bokade in ultraljudet och det kändes som en evighet tills dess men nu är dagen nästan här, så galet.

Håller verkligen tummarna att allt ser bra ut, och snart blir ju sparkarna mer rejäla så man kan känna själv att barnet verkar må bra och så. längtar tills dess!
  • Anonym (J)
    PassionE skrev 2018-05-06 15:44:07 följande:
    Jag kommer ihåg när jag satt där hos barnmorskan en kall februarieftermiddag och bokade in ultraljudet och det kändes som en evighet tills dess men nu är dagen nästan här, så galet.

Håller verkligen tummarna att allt ser bra ut, och snart blir ju sparkarna mer rejäla så man kan känna själv att barnet verkar må bra och så. längtar tills dess!
    Ja, vad länge man har väntat! Jag och sambon längtar ihjäl oss. Jag uppdaterar efter imorgon. Vi ska dit klockan 7 på morgonen ungefär.. Hjärta
  • PassionE
    Anonym (J) skrev 2018-05-07 07:44:58 följande:
    Ja, vad länge man har väntat! Jag och sambon längtar ihjäl oss. Jag uppdaterar efter imorgon. Vi ska dit klockan 7 på morgonen ungefär.. Hjärta
    Ja gör det :D gud så skönt att göra det direkt på morgonen så ni slipper gå och vänta hela dagen på att få komma dit
Svar på tråden BF oktober 2018