BF oktober 2018
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Skapade en tråd då jag inte kunde hitta en befintlig för oktober. Om någon känner sig manad får denne gärna skapa en privat grupp på Facebook :)
Börjar bli så stöööört nervös..
Det är i princip bara 2 dagar kvar till RUL.. Fosterrörelserna är så oregelbundna såhär tidigt men jag vet att bebben lever just nu iallafall (kollade med Doppler idag). Min största rädsla är att komma dit och så har bebisen dött?
Hej. Lägg gärna till mig på den sidan.
Jag är gravid i v15 nu (bf 31 okt) och denna blir min andra.
Mvh. Katarina
katta_79@hotmail.com
FACEBOOKGRUPP - FÖRTYDLIGANDE!!!
Nu är det som såhär att nu är det två oktober grupper som cirkulerar i denna tråden.
En som Sarni har ?oktobermammor? & en som Jag & familjenl har ?bf oktober 2018?
Båda är hemliga & man måste skicka sin mejladress man har kopplad till Facebook för att bli inbjuden då de är icke sökbara.
Det är i princip bara 2 dagar kvar till RUL.. Fosterrörelserna är så oregelbundna såhär tidigt men jag vet att bebben lever just nu iallafall (kollade med Doppler idag). Min största rädsla är att komma dit och så har bebisen dött?
Den är ju inte död om den rör sig
Förstår känslan även om det inte är så troligt att den är död om du både hör och känner den. Men skönt att få bekräftat på UL att den lever och att du får se den röra sig och allt :D var det den 8e du skulle dit? håller tummarna för att allt ska se bra ut :)