BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Halloj! Efter ett avbrutet ivf-försök så fick jag med hjälp av ovitrelle ägglossning 28/2. Bim var igår 12/3 och fortfarande ingen mens. Ska på order av kliniken ta ett test imorgon, och jag är så nervös! Har haft känningar i livmoder i cirka en vecka, ömma bröst och trött som tusan! Skyhöga förhoppningar så klart, är så rädd för ett negativt test . Vet inte vad jag vill med mitt inlägg, mer än att skriva av mig lite nervositet :)
Halloj! Efter ett avbrutet ivf-försök så fick jag med hjälp av ovitrelle ägglossning 28/2. Bim var igår 12/3 och fortfarande ingen mens. Ska på order av kliniken ta ett test imorgon, och jag är så nervös! Har haft känningar i livmoder i cirka en vecka, ömma bröst och trött som tusan! Skyhöga förhoppningar så klart, är så rädd för ett negativt test . Vet inte vad jag vill med mitt inlägg, mer än att skriva av mig lite nervositet :)
Hej på er!
Efter ett litet uppehåll i tråden så är jag tillbaka igen. Så kul att se så många som plussat under tiden jag haft en liten paus! Grattis till er
Jag är på CD12 nu i denna cykel och har BIM den 28/3. Försöker nu att hitta min ÄL för fullt och har testat med LH-tester från testlagret senaste dagarna. Inget som gett fullt utslag ännu men ikväll var det en stark stegring och har haft äggvite/trådig flytning!
Vad tror ni om detta? Positivt imorgon? När bör jag testa isf? Så längesen jag fick ett positivt LH-test nu så hoppas kunna detektera min ÄL denna månad förutom enbart med tempen.

Hej på er!
Efter ett litet uppehåll i tråden så är jag tillbaka igen. Så kul att se så många som plussat under tiden jag haft en liten paus! Grattis till er
Jag är på CD12 nu i denna cykel och har BIM den 28/3. Försöker nu att hitta min ÄL för fullt och har testat med LH-tester från testlagret senaste dagarna. Inget som gett fullt utslag ännu men ikväll var det en stark stegring och har haft äggvite/trådig flytning!
Vad tror ni om detta? Positivt imorgon? När bör jag testa isf? Så längesen jag fick ett positivt LH-test nu så hoppas kunna detektera min ÄL denna månad förutom enbart med tempen.
Det ser ju verkligen ut som om du kommer ha ägglossning imorgon. Testa dig en gång på morgon och en gång eftermiddag kanske? Jag har bara erfarenhet av cb och där ska man testa vid samma tidpunkt varje dag.. lycka till!

Gud va dåliga bilderna blir när dom laddas upp här! Men jag ser ett svagt streck
Ser någon det jag ser?! :O
Jag ser!!
Hej!
Dyker också in här ????. Ni som försökt ett tag och plussat nu ger mig verkligen hopp! ????
BIM 19 mars. Sexade ca varannan dag kring ÄL men fick ingen fast gubbe på CB så vet inte ens om jag hade ÄL. Bara testat på morgonen.
Känns sjukt hopplöst just nu. Försöker med barn nr 4, lite halvsladdis då minsta blir 7 år i år. Har alltid blivit gravid snabbt, vid första och andra försöket. Även så förra året då jag blev gravid direkt vi började försöka men som tyvärr slutade i MA med skrapning vecka 11. Känns extra tufft just nu då våra tvillingar i så fall skulle fötts för en månad sedan. Efter det har det inte hänt någonting ????????.
Vet att jag har åldern emot mig men försöker tänka positivt eftersom det ändå gick snabbt sist. Kör digital CB och försöker hålla modet uppe varje månad.
Såg att någon funderade på uppehåll i mars och har också funderat på det för att slippa julbebis men samtidigt griper man efter varje halmstrå nu känns det som så får se. Ska i alla fall följa er och hoppas så många som möjligt plussar nu!
Kram och lycka till allihopa ????.