BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Dyker också in här ????. Ni som försökt ett tag och plussat nu ger mig verkligen hopp! ????
BIM 19 mars. Sexade ca varannan dag kring ÄL men fick ingen fast gubbe på CB så vet inte ens om jag hade ÄL. Bara testat på morgonen.
Känns sjukt hopplöst just nu. Försöker med barn nr 4, lite halvsladdis då minsta blir 7 år i år. Har alltid blivit gravid snabbt, vid första och andra försöket. Även så förra året då jag blev gravid direkt vi började försöka men som tyvärr slutade i MA med skrapning vecka 11. Känns extra tufft just nu då våra tvillingar i så fall skulle fötts för en månad sedan. Efter det har det inte hänt någonting ????????.
Vet att jag har åldern emot mig men försöker tänka positivt eftersom det ändå gick snabbt sist. Kör digital CB och försöker hålla modet uppe varje månad.
Såg att någon funderade på uppehåll i mars och har också funderat på det för att slippa julbebis men samtidigt griper man efter varje halmstrå nu känns det som så får se. Ska i alla fall följa er och hoppas så många som möjligt plussar nu!
Kram och lycka till allihopa ????.
Så skönt att andra också kan se det, min syster ser det också via sms så det måste ju va på riktigt :O
Tog detta LH-test nu på morgonen. Är absolut starkare än igår kväll! Ska man tolka det som positivt tro?
Tog detta LH-test nu på morgonen. Är absolut starkare än igår kväll! Ska man tolka det som positivt tro?
Ser någon det jag ser?! :O
Är lite fundersam. Ska dra ut min visdomstand på fredag och vill gärba ha det ur världen. Bim någon gång nästa vecka appen hoppar fram och tillbaka lite.
Jag klarar mig på panodil efteråt men bedövning etc ska väl inte vara några problem? Sista dagen att eventuellt avboka är imorgon.
Är lite fundersam. Ska dra ut min visdomstand på fredag och vill gärba ha det ur världen. Bim någon gång nästa vecka appen hoppar fram och tillbaka lite.
Jag klarar mig på panodil efteråt men bedövning etc ska väl inte vara några problem? Sista dagen att eventuellt avboka är imorgon.
Jahaja... ska ha mens idag. Än har inget dykt upp och mensvärken har avtagit men har dock inga gravtester hemma.. testade vad jag tror negativt igår.. ska jag avvakta några dagar till eller bör det visa plus idag på bim? Har beställt ett cb digital som nog dimper ner i brevlådan närsom.. men kanske ska avvakta till imorgon så det blir morgonurin?
Åh vad jag vill detta
Jahaja... ska ha mens idag. Än har inget dykt upp och mensvärken har avtagit men har dock inga gravtester hemma.. testade vad jag tror negativt igår.. ska jag avvakta några dagar till eller bör det visa plus idag på bim? Har beställt ett cb digital som nog dimper ner i brevlådan närsom.. men kanske ska avvakta till imorgon så det blir morgonurin?
Åh vad jag vill detta
Halloj! Efter ett avbrutet ivf-försök så fick jag med hjälp av ovitrelle ägglossning 28/2. Bim var igår 12/3 och fortfarande ingen mens. Ska på order av kliniken ta ett test imorgon, och jag är så nervös! Har haft känningar i livmoder i cirka en vecka, ömma bröst och trött som tusan! Skyhöga förhoppningar så klart, är så rädd för ett negativt test . Vet inte vad jag vill med mitt inlägg, mer än att skriva av mig lite nervositet :)