• segelvind

Vi som ruvar 2018

Har med spänning följt alla som ruvar i tråden för hösten 2017 men känner att det borde finnas en för oss som ruvar 2018 också

Vi påbörjade vår IVF-resa i oktober men jag blev överstimulerad, det blev totalfrys och vi fick vänta till nu i januari för att kunna få sätta in en blastocyst. Så idag är min ruvardag 3. Jag har fått ta några Ovitrelle-sprutor så har massvis med symtom från dem så har ingen aning hur jag egentligen mår Obestämd

Vore kul att följas åt med andra som också ruvar nu!

• Svar på tråden Vi som ruvar 2018
  • Klora
    Bloggsombearbetning skrev 2018-04-26 18:36:22 följande:

Nu är det dags igen så jag hoppar in:)

Idag fick vi tillbaka ett 4-celligt 2dagars embryo så nu börjar den låånga väntan! Känns roligt att det är så många som fått ett plus, stort grattis till er!!

Grattis och lycka till
  • Klora
    Bloggsombearbetning skrev 2018-04-26 18:53:14 följande:

Tack! Och stort Grattis till dig:)

Tack
  • Klora

Blev ingen bebis denna gången gjorde VUL v7+2 igår pga missfärgade flytningar. Konstaterade att det var en onormal graviditet. Dom tror Mola eller ett MA. Så väntar nu på att de skall höra av sig ang Hcg provet jag tog igår, annars får vi bara vänta och låta naturen ha sin gång

Lycka till på er alla så hoppas jag att vi hörs när det blir vår tur igen

• Grodan7

Ruvardag 2 efter att ha satt in 2 stycken 3-dagars. Så jag hänger med här i tråden. Önskar alla kämpare lycka till!

• Elinmedlängtanombarn
    Klora skrev 2018-04-28 12:25:17 följande:

Blev ingen bebis denna gången gjorde VUL v7+2 igår pga missfärgade flytningar. Konstaterade att det var en onormal graviditet. Dom tror Mola eller ett MA. Så väntar nu på att de skall höra av sig ang Hcg provet jag tog igår, annars får vi bara vänta och låta naturen ha sin gång

Lycka till på er alla så hoppas jag att vi hörs när det blir vår tur igen

Stackars er!

Vad jobbigt. Förstår precis hur det känns. Det är inte lätt. Vi lär ses igen här inne:)
  • Sommarhopp

Idag satte jag in en fryst blastis. Hade 3 i frysen, men bara en överlevde upptiningen. Hoppas på att det är guldägget.

Svar på tråden Vi som ruvar 2018