• segelvind

Vi som ruvar 2018

Har med spänning följt alla som ruvar i tråden för hösten 2017 men känner att det borde finnas en för oss som ruvar 2018 också

Vi påbörjade vår IVF-resa i oktober men jag blev överstimulerad, det blev totalfrys och vi fick vänta till nu i januari för att kunna få sätta in en blastocyst. Så idag är min ruvardag 3. Jag har fått ta några Ovitrelle-sprutor så har massvis med symtom från dem så har ingen aning hur jag egentligen mår Obestämd

Vore kul att följas åt med andra som också ruvar nu!

• Svar på tråden Vi som ruvar 2018
  • Eliana1
    Bloggsombearbetning skrev 2018-01-30 12:44:52 följande:

Ja det ska bli skönt att komma iväg lite:) På RMC här ska man vänta 3v så min testdag är den 7/2. Känns både skrämmande och spännande!

Aha då är det ett tag kvar. Samma testdag som jag har.
  • Eliana1
    Bloggsombearbetning skrev 2018-01-30 13:19:20 följande:

Aha, vi håller tummarna för att det blir en riktigt bra dag Då!

Ja vi får hålla tummarna för att den 7/2 blir en riktig lyckodag!
  • Tiinuli

Ruvar dag 0? Fått en blastocyst tillbaka idag samt 3st till frysen :)

Håller tummar o tår för oss alla :)

• Bellelle

Hej får man hoppa in här. Idag fick jag tillbaka ett fryst embryo:) så nu hoppas vi denna gången att det funkar. Detta är vårat år:) har test dag den 15/2:) hoppas det går bra för er alla kram

• Linsi
    Bloggsombearbetning skrev 2018-01-30 11:28:45 följande:

Hej! Jag hoppar också in här!

Jag är på ruvardag 12 idag med ett 5-celligt och ett 3-celligt 2-dagars embryo:) Dagarna går såå långsamt och jag googlar också alldeles för mycket. Jag åker till London imorgon och hoppas att det får tankarna på lite annat. All lycka till ni andra som också ruvar!

Jag ruvar också på två 2-dagars ett 4-celligt och ett 5-celligt.

Är på rd8.

Och jag följer din blogg :)
  • Bloggsombearbetning
    Linsi skrev 2018-02-01 21:28:29 följande:

Jag ruvar också på två 2-dagars ett 4-celligt och ett 5-celligt.

Är på rd8.

Och jag följer din blogg :)

Vad spännande och vad roligt att du följer min blogg:) Just nu ser det lite mörkt ut för mig men vi får väl se. Håller tummarna för oss båda!
  • Linsi
    Bloggsombearbetning skrev 2018-02-02 11:26:35 följande:
    Vad spännande och vad roligt att du följer min blogg:) Just nu ser det lite mörkt ut för mig men vi får väl se. Håller tummarna för oss båda!
    Så tråkigt att höra.
    Varför tror att det inte gått bra?
  • Bellelle

Jag är på ruvar dag 1 :) får ju presentera mig jag heter isabelle och är 35 år blir 36 i maj. Är gift med en irländare och bor på Irland kram

Svar på tråden Vi som ruvar 2018