• segelvind

Vi som ruvar 2018

Har med spänning följt alla som ruvar i tråden för hösten 2017 men känner att det borde finnas en för oss som ruvar 2018 också

Vi påbörjade vår IVF-resa i oktober men jag blev överstimulerad, det blev totalfrys och vi fick vänta till nu i januari för att kunna få sätta in en blastocyst. Så idag är min ruvardag 3. Jag har fått ta några Ovitrelle-sprutor så har massvis med symtom från dem så har ingen aning hur jag egentligen mår Obestämd

Vore kul att följas åt med andra som också ruvar nu!

• Svar på tråden Vi som ruvar 2018
  • Villblimamma

Sommarhopp, Du kan ha låg hormon. Folk fått positiv så lång som testdag . så länge mensen är borta så finns ett hopp.

håller verkligen tummarna upp till dig .

• Villblimamma
    Sommarhopp skrev 2018-03-08 07:09:36 följande:

Jag ser tydligt! Stort grattis!!

Tack så mycket. hoppas att denna ska stanna hela vägen ut.

Som du ser på min test så ruvdag 6 är nästan blankt .

så kan det vara för dig med . egentligen är jag i ruvdag 8 om man räknar första dagen på återföring av ägg som dag 1 .
  • Akira Öken
    Villblimamma skrev 2018-03-08 07:06:22 följande:

Hej alla ruvare! tjuvtestat så här ser resultatet . ser ni två streck ? kan det vara plus? Jag har haft brunnaflytningar sen igår ruvdag 6 och ville därför testa . blev chockad och se två streck efter typ 5 min . den översta test är från idag ruvdag 7 och den nedre är från igår ruvdag 6.

tack på för hand

Ser väldigt positivt ut!
  • Waiting for you

Hej, hoppar in här om det går bra!?

Satte tillbaka ett 2 dagars idag, så nu börjar den långa väntan :) vilken dag räknas som rd 1, är det idag eller imorgon?

• Akira Öken
    Fjärilen30 skrev 2018-03-08 07:46:52 följande:

Hej.

Ruvardag 13. Är detta positivt?

Betyder 2 streck att det är positivt? Isåfall är det ju väldigt tydligt.
  • Akira Öken
    Waiting for you skrev 2018-03-08 19:12:06 följande:

Hej, hoppar in här om det går bra!?

Satte tillbaka ett 2 dagars idag, så nu börjar den långa väntan :) vilken dag räknas som rd 1, är det idag eller imorgon?

Välkommen!

Vad spännande! Folk verkar tänka lite olika kring rd. Själv tänker jag återföringsdag som rd1.
Svar på tråden Vi som ruvar 2018