• segelvind

Vi som ruvar 2018

Har med spänning följt alla som ruvar i tråden för hösten 2017 men känner att det borde finnas en för oss som ruvar 2018 också

Vi påbörjade vår IVF-resa i oktober men jag blev överstimulerad, det blev totalfrys och vi fick vänta till nu i januari för att kunna få sätta in en blastocyst. Så idag är min ruvardag 3. Jag har fått ta några Ovitrelle-sprutor så har massvis med symtom från dem så har ingen aning hur jag egentligen mår Obestämd

Vore kul att följas åt med andra som också ruvar nu!

• Svar på tråden Vi som ruvar 2018
  • Villblimamma
    Sommarhopp skrev 2018-03-08 07:22:29 följande:

Testade du med vanligt test eller extra känsligt test som känner av från 10?

Testet är från testlagret och tror är vanliga som sjukvård och sånt oxå använder sig av.

Hur går det gör dig ?
  • Villblimamma

Total tortyr :( stark plus men brunna flytningar varenda gång när jag e på toan . Man blir så orolig ????

• Waiting for you
    Akira Öken skrev 2018-03-08 22:34:10 följande:

Välkommen!

Vad spännande! Folk verkar tänka lite olika kring rd. Själv tänker jag återföringsdag som rd1.

Tack! Räknar samma som dig, så blir det en dag mindre innan jag får testa ;) väntan är tillräckligt lång som den är!
  • Sommarhopp
    Villblimamma skrev 2018-03-09 04:44:42 följande:

Testet är från testlagret och tror är vanliga som sjukvård och sånt oxå använder sig av.

Hur går det gör dig ?

Jag vet inte. Pendlar mellan hopp och förtvivlan. Tog ett nytt test idag, fast inget testa tidigt test. Tycker kanske att jag kan ana en skugga. Mycket svagare än ditt test, men jag kan ändå se den i nästan alla vinklar. Men sen tänker jag att om det syns på ett vanligt test idag borde det synts på ett testa tidigt test igår. Och det gjorde det absolut inte. Nytt test imorgon igen mao...
  • Villblimamma
    Sommarhopp skrev 2018-03-09 08:30:39 följande:

Jag vet inte. Pendlar mellan hopp och förtvivlan. Tog ett nytt test idag, fast inget testa tidigt test. Tycker kanske att jag kan ana en skugga. Mycket svagare än ditt test, men jag kan ändå se den i nästan alla vinklar. Men sen tänker jag att om det syns på ett vanligt test idag borde det synts på ett testa tidigt test igår. Och det gjorde det absolut inte. Nytt test imorgon igen mao...

Hoppas att testet ska bli starkare imon.
  • Villblimamma

Jag kunde verkligen inte hålla mig och ville gärna veta från vår MVC att det är plus och jag är gravid ????

gick hos MVC och de tåg ett gravidetetstest som var positiv ????.

fick även en tid bokat på 28/3 för hälsosamtal .

Tackar gud för denna glädje som jag fått och hoppas allt ska gå bra hela vägen.

• Klora

Puffar upp denna tråden för att se om det finns fler som ruvar

Själv är jag inne på ruvardag 4, jobbig väntan detta!!

Svar på tråden Vi som ruvar 2018