• segelvind

Vi som ruvar 2018

Har med spänning följt alla som ruvar i tråden för hösten 2017 men känner att det borde finnas en för oss som ruvar 2018 också

Vi påbörjade vår IVF-resa i oktober men jag blev överstimulerad, det blev totalfrys och vi fick vänta till nu i januari för att kunna få sätta in en blastocyst. Så idag är min ruvardag 3. Jag har fått ta några Ovitrelle-sprutor så har massvis med symtom från dem så har ingen aning hur jag egentligen mår Obestämd

Vore kul att följas åt med andra som också ruvar nu!

• Svar på tråden Vi som ruvar 2018
  • Emyo

Haha förlåt men jag vet inte hur jag svarar dig på mailet så som du gör, på mig blir det ju som ett nytt varje gång.

I allafall. Jaaa eller hur!! Känna jätte långt dit!!

Jag har testdag den 6/4 :)

Nästan precis samma känningar som sig. Men jag har inte fått några tabletter eller något alls att ta!??? Jag ser en massor som får både suvar och tabletter??

• Klora
    Emyo skrev 2018-04-10 10:07:46 följande:

Hur har det gått för alla? :)

Hej

Jag har plussat går in i vecka sex i morgon

Hur går det för dig?
  • Bellelle

Hej alla! Nu är jag ruvar igen . Fick tillbaka en femdagars blasto igår:) så förhoppningsvis 3 gången gillt:) nu är det bara att vänta och se. Grattis till alla som har fått plus:) jag ska bli moster i sep plus att jag är gudmor:) kram alla

• Emyo
    Klora skrev 2018-04-10 17:44:00 följande:

Hej

Jag har plussat går in i vecka sex i morgon

Hur går det för dig?

Åh stort grattis.

Jag har också plussat och går in i vecka 7 imorgon :)
  • Klora
    Elinmedlängtanombarn skrev 2018-04-11 08:55:05 följande:

Vi är många som plussat verkar det som-roligt!

Emyo skrev 2018-04-11 08:52:05 följande:
    Åh stort grattis.

Jag har också plussat och går in i vecka 7 imorgon :)
    Stort grattis till er vad roligt!!

• Emyo
    Elinmedlängtanombarn skrev 2018-04-11 08:55:05 följande:

Vi är många som plussat verkar det som-roligt!

Ja det är verkligen jätte kul

Men går hela dagarna och oroar mig att något ska hända nu innan vecka 12. Har så svårt att slappna av :(
  • Emyo
    Klora skrev 2018-04-11 10:17:32 följande:

Stort grattis till er vad roligt!!

Tack :)
  • Elinmedlängtanombarn

Ni som har lyckan att precis blivit gravida, när ska ni till kliniken? Jag tror jag är i V6, ska till läkaren den 26/4 och jag tycker denna väntan är hemsk. Jag är såklart överlycklig och tacksam över min graviditet men är så orolig att det ska vara något fel, att jag ska få missfall osv....

Kanske är det så... att vi som fått/får kämpa mer för att bli gravida är extra oroliga. Känns som hela ivf resan varit så mycket väntan,räkna dagar osv...... o nu ed plus på stickan är det lite samma sak med väntan,räkna dagar och oro fast ändå på ett annat sätt såklart.

Svar på tråden Vi som ruvar 2018