• Kickan Kim

IKEA beroende!!

varför jag?
    Blir helt kär i alla ikeas möbler.. har nu nappat på deras räntefria sängkampanj och ska inhandla en malm sängstomme!! Köpt ett nytt köksbord har man gjort oxå.. Och för att inte glömma alla pilledutt grejjer man samlar på sig när man går på IKEA.. typ örngott, lampa osv.
    Börjar tro att detta är ett beroende då jag drar mig för att åka till IKEA för att köpa EN stol men vet att jag kommer komma hem med två kassar "skit" och EN stol
    någon annan som känner igen sig?
    skulle vara trevligt att diskutera sitt "missbruk".

• Svar på tråden IKEA beroende!!
  • littletiger

Kickan Kim:

nej, vi har en sultanmadrass sen tidigare(köpte den hösten 2004)men då bara med vanliga träben till den.
    Så nu köpte vi bara till sängramen.

• Kickan Kim

nice jag ska nog köpa en bäddmadrass (behövs) och sen sängen, sängborden kanske en byrå oxå.

Jag tänkte inreda sovrummet i mellanbrunt, vardagsrummet i ek och köket i björk (pga att skåpsluckorna är björk).
    Någon som har ngn åsikt om detta? Jag tänker att det blir lite VÄL planerat, eller? (sambon är tyvärr helt ointresserad av inredning).

• Pink Rose

Littletiger
    Jag har skrivit i din gb.. tror du att du kan svara? Är desperat

• caro1

jo, det är billigare att dricka kaffe...kostar endast 5 kronor mellan 10-11 och de halva ostfrallorna kostar också bara 5kr under denna tid. gäller på alla ikea enligt ikeakatalogen längst bak

• Jag är Dinah

Har ni sett den nya Liatorp serien?? Bara vill ha!! Nu genast helst!!

• anjeli

ikea borde kanske starta möten för ikeaberoende AIB - anonyma ikea beroende

• littletiger

nån som vet vad dem där plastskydden man har under stolar heter? kan inte hitta dem i nån kategori...

och i vilken kategori hittar jag dörrmattor?

stirrar mig bland på allting just nu....

• littletiger

missK:

nej, inte möbeltassar, utan såna där plastskydd i genomskinlig plast-kvadratiska som man lägger under kontorsstolen så det inte blir repor i golvet av hjulen.
    Skulle köpt ett häromdagen men dem var slut och skrev inte upp vad dem hette naturligtvis...

Svar på tråden IKEA beroende!!