• Kickan Kim

IKEA beroende!!

varför jag?
    Blir helt kär i alla ikeas möbler.. har nu nappat på deras räntefria sängkampanj och ska inhandla en malm sängstomme!! Köpt ett nytt köksbord har man gjort oxå.. Och för att inte glömma alla pilledutt grejjer man samlar på sig när man går på IKEA.. typ örngott, lampa osv.
    Börjar tro att detta är ett beroende då jag drar mig för att åka till IKEA för att köpa EN stol men vet att jag kommer komma hem med två kassar "skit" och EN stol
    någon annan som känner igen sig?
    skulle vara trevligt att diskutera sitt "missbruk".

• Svar på tråden IKEA beroende!!
  • snöstjärna

Anne74: Det lät bättre än sista, för de e en söndag!
    Var har du sett den infon? å som sagt, nån rea innan? =)

• Trinity78
    Prillis skrev 2006-03-16 19:40:52 följande:
    Min man jobbar på Ikea.
    Det gör jag med
    Reality is a bore
  • Anne74

missK: Jag jobbar på Ikanohuset och i gratis tidningen som finns överallt där ute stod det den 26:e. Någon rea vet jag inte om, nu har jag varit hemma en vecka med barnen så det kan ju tänkas att det kan ha kommit nån ny info. Det jag hoppas på, är att vi som jobbar i Ikanohuset får en förhandsvisning.

• snöstjärna

Anne74: ÅH vilket lyx!! =)
    En annan bor i Ljusdal. Men är rätt ofta på IKANOhuset å shoppar! *hehe* Du kan väl hålla mej underättad?! =))

• Salmiak6

Har 1 km till IKEA, vilket gör att man är där rättså ofta...
    Har i stort sett bara IKEA grejer, men har nu börjat byta ut vissa möbler och prylar mot lite mer märkesgrejer. Men jag kommer alltid fortsätta handla på IKEA.

• littletiger

men det värsta är när man monterat något och upptäcker att det finns skruvar etc. över...undrar vad jag glömt skruva i då. Får väl hoppas att möbeln inte trillar isär huxflux

• Nifelheim

Det där förstår inte jag...alla säger att de alltid får skruvar över på IKEA grejor, men jag har aldrig lyckats med det...Gör jag annorlunda än alla andra när jag skruvar ihop sakerna eller har jag bara tur?
    Nästan allting i vårt hem är från IKEA och jag måste nog sälla mig till gruppen GRAVT IKEA beroende..
    Får ångest när jag inte har vart där på en månad..

• Lisa T

Är lite besviken över att få produkter går att köpa via nätet. Vaddå shoppa hemma? Inte de kvantiteter jag skulle vilja, i alla fall! Någon som vet om detta kommer att bli bättre?

• emmasa

Här är tråden för mig Är ett riktigt Ikea freak och har redan släpat med min stackars tre månaders son dit 4 gånger. Jag älskar Ikea och kan gå där i timmar.

• littletiger

Åh, nu har Ikea kommit ut med sina sommargrejer . Har en balkong nu så där lär det blir färgglatt

Svar på tråden IKEA beroende!!