• Kickan Kim

IKEA beroende!!

varför jag?
    Blir helt kär i alla ikeas möbler.. har nu nappat på deras räntefria sängkampanj och ska inhandla en malm sängstomme!! Köpt ett nytt köksbord har man gjort oxå.. Och för att inte glömma alla pilledutt grejjer man samlar på sig när man går på IKEA.. typ örngott, lampa osv.
    Börjar tro att detta är ett beroende då jag drar mig för att åka till IKEA för att köpa EN stol men vet att jag kommer komma hem med två kassar "skit" och EN stol
    någon annan som känner igen sig?
    skulle vara trevligt att diskutera sitt "missbruk".

• Svar på tråden IKEA beroende!!
  • rödluvan

min mamma brukar säga till mig: det finns andra affärer oxå vaddå? Jag tycker om Ikea.

• littletiger

fast två andra affärer jag faktiskt har handlat ifrån (förlååt att jag svek dig IKEA ) är Claes Ohlsson & Jysk
    Jysk har väl inte alltid den bästa kvalitén på sina grejer men ibland har man tur att hitta saker, våra 3 datorbord köpte vi där! På Claes Ohlsson kan jag också gå och dregla över diverse saker... men som sagt, IKEA är nog helt enkelt bäst!

• Puma2

Får jag retas lite...jag bor 5 min bilväg från IKEA Kungens Kurva. Och det har ju sina följder....är också IKEA-beroende! Sambon börjar bli lite trött på mig.

Nu jobbar sambon i Bulgarien och nu när vi har hälsat på i 3 månader, har vi hunnit med att åka från Sofia till Thessaloniki (närmaste IKEA-stad) inte mindre än två gånger för att shoppa och äta svensk mat. Till och med sambon längtade efter IKEA.

• littletiger

KattenJansson:

tror det var dem jag letade efter! Tack

Fast 295 kr, var ganska dyrt, eller?

• nyponsoppa

Jag skriver till mig på listan för IKEA beroende. Vårat hem ser ut som om det är sponsrat därifrån. Jag gjorde det dummaste man kan göra, jag skaffade mig IKEA kort med kredit! ajajajajaj....

• Anne74

26 april har nya IKEA i Sundsvall invigning.

• Spegel

åå vad jag läntar till dess... ska dem inte ha nån jätterea eller så innan dess?

• Springsteen

Jag har så svårt att bestämma mig!!! Ska jag köpa en stor malmbyrå (6lådor) till och en malm garderob eller bara en sån där halvbyrå om ni förstår vad jag menar och en garderob???

Blev lite besviken nu när jag var uppe på ikea sist och insåg att de har inte mkt spjälsängar att välja på... Hade ju velat ha en i ek...vet ni någon??? Inte för att jag kommer behöva en på ett taag.. är ju inte ens gravid... men de är ju sååååå kul att kolla!!

Svar på tråden IKEA beroende!!