• Kickan Kim

IKEA beroende!!

varför jag?
    Blir helt kär i alla ikeas möbler.. har nu nappat på deras räntefria sängkampanj och ska inhandla en malm sängstomme!! Köpt ett nytt köksbord har man gjort oxå.. Och för att inte glömma alla pilledutt grejjer man samlar på sig när man går på IKEA.. typ örngott, lampa osv.
    Börjar tro att detta är ett beroende då jag drar mig för att åka till IKEA för att köpa EN stol men vet att jag kommer komma hem med två kassar "skit" och EN stol
    någon annan som känner igen sig?
    skulle vara trevligt att diskutera sitt "missbruk".

• Svar på tråden IKEA beroende!!
  • Bobbo2

Vi ska flytta till sommaren, jag läääängtar tills vi är på plats och kan ta bilen till Ikea!! Det hör ju liksom till en flytt! :)

• desi
    Skrattande här en till IKEA -beroende..
    jag bor mitt imellan två ikea oxå.. Flört 15 min till den ena och 10 min till den andra hihi ..
    hela mitt hem bestå av ikea.. o samma visa varje gång.
    Går jag in på ikea så kommer jag ut med 2 påsar ungefär .. jag har 1 miljon blåa ikea påsar ..
    och om en månad flyttar vi till en större lägenhet och jovisst jag måste till ikea =)... sambon förstår inte det roliga med ikea och håller hårt i plånboken hihi ..
    Stolt Mamma till Moa Grace
  • angelcry

linda87
    Har du varit där? Är det super stort?
    Jag har aldrig varit där.

• djmugg

Är med Ikeaberoende... Brukar bara åka dit och lukta lite när jag är lite nere hihi.
    Undra hur jag ska klara mig nu när jag ska flytta och har ca 8 mil till Ikea istället för 3 km. :-O

• djmugg

Angelcry - Ja, visst är det fruktansvärt. Jag kommer dö

• Mitra

EN till IKEA beroende. Kan räkna sakerna i mitt hem som inte kommer från IKEA på en hand tror jag

Ska läsa runt lite mer nu i tråden för att se vad ni pratar om

• angelcry

djmugg
    nej dö inte Ni får handla extra mycket och vara där extra länge när ni väl kommer dit

• linda87

gahhh mitt ikea familycard funkar inte hitttar inte min kod

• linda87

nope aldrig varit men vILL VILL VILL

• sweetpea

Jag lovar er - det är inget särskilt med Ikea i Kungens Kurva. Tro mig, jag har varit där fler gånger än jag kan räkna de senaste månaderna. Jag trodde att jag gillade Ikea, men nu blir jag glad om jag slipper se stället någonsin igen. Eller i alla fall på ett långt tag...

• Zarisen

Jag älskar Ikea! Är där minst 1-2 gånger i månaden och har varit det senaste året. Tur att man har så nära. 5 min bilfärd och 20 min promenad till Ikea Kungens Kurva. 2 timmar spenderar man lätt där när man är där. Sambon börjar tröttna på mitt eviga tjat om Ikea nu. Men nu ska vi flytta så nu har jag en bra anledning att få med honom

• Duva

Har funderat på att köpa det där avlasningsbordet, heter det så? Det där från Malm. som man kan sätta över sängen, fast jag har tänkt ha det mot en vägg. Vet någon vad det kostar?

Svar på tråden IKEA beroende!!