• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cheri

Äh.. det är väl ingen som är förvånad över att hon vann? Det var ju uppgjort

• Jo79

Puh.... nu har jag laddat upp 14 (!) nya lo:s i galleriet... Det är ju bara att inse att jag måste ha en digitalkamera eller scanner... Får skriva det på måste ha listan...

• Amelié77

Godmorgpn tjejer! Har alla sovmorgon idag!
    Jag har lagt in 3 nya LO i galleriet, under starka bilder. Blev lite strul med bokstäverna i Wedding. När jag närmade mig slutet av ordet insåg jag att slängen på bokstaven g skulle hamna utanför sidan, så jag var tvungen att göra en lite sväng uppåt. Inte det mest lyckade, men ibland får man ta till nödhjälpslösningar
    Nu ska jag försöka scrappa lite till, bäst att passa på då maken är på jobbet.

• Jo79

Tack för allt beröm...

Det är så kul att äntligen ha lagt ut några lo.s!

Tack Cia för hjälpen!

• leamon

Har äntligen fotat ett par nya LO:s....ligger i galleriet!!

• tr3z

Håller med LillemorR - men! Om alla "tog sitt ansvar" och röstade på BWO eller Andreas Johnson så hade hon kanske inte vunnit! Hoppas hon inte går vidare från kvalet. Ha! (lite engagerad)

Nog om det nu
    Har haft makens familj här i helgen, men nu har de åkt hem och han är ute med Jolin på promenad. Så det är väl bäst jag sätter mig å scrappar, vilket var min anledning att få vara hemma en stund själv

• Loppan79

Usch, jag gillar inte heller att Carola gick vidare. Hur röstar alla egentligen? Jag röstade på Linda Bengtzling och Magnus Bäcklund som ett sant fame factory-fan

• rastom32

En positiv grej med melodifestivalen igårkväll var att jag fick klart ännu en LO Den visar bilder från en annan festival... HBG-festivalen -04
    Titta gärna o risa eller rosa .-)

Ska ladda in den nu... Kram *S*

• myskatt
    Tilde har sovit sen 10.15 så jag har gjort tre sidor till . Börjar få slut på kul material, allt ser likadant ut.
Svar på tråden Scrapträsket