• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jo79

Cia: Jamen jag kan ju inte få den till att bli jpg. sparad... den blir bara bmg eller nått liknande ju...

• Jo79

ÅH! Vet i katten hur jag gjorde, men nu ligger iaf EN ny bild uppe... det kommer fler, men när kan jag inte säga. Måste ju först kolla på melodifestivalen och sedan försöka komma på hur jag gjorde....

TJOHOOO!!

• Cheri

Grattis Lovelylocks! Jättefina LO´s!

• Cia o krabaten

JO: du väljer spara som och där borde du få två scrollistor att välja bland. Den första med namnet på LO'n och den andra hur den ska sparas-jpeg.
    Vet att det är då om man sparar ner en man gjort om i PS, så i värsta fall får du väl öppna den i PS och spara om den!

• Cia o krabaten

Nu sitter jag här och har slösat bort en helt utmärkt scrapkväll framför datorn...
    Vägrar melodifestivalen nämligen, men problemet är att mitt scrapbord för tillfället är TAPETBORD!!!

Så vad gör man?? Surfar fl i 3 timmar helt i onödan...

Hoppas ni fått mera scrappat, men tråden är lite trött idag så det är nog melodifestival för alla gissar jag.
  • myskatt

Har suttit bänkad framför tvn med min kartong med prylar. Måste skaffa mer grejer för allt verkar gå i brunt...

Har laggt upp mitt andra försök till lo .

• myskatt

Cia
    Vi har så fruktansvärt stor tv (52") så man kan inte missa Slagerfesten var man än gömmer sig i vardagsrummet.

• LillemorR

JAHA!! Fel låt vann i år oxå...typiskt...
    Klart att stordivan skulle gå å vinna men det gör hon ju bara för att hon är hon och inte för att låten var bra för det är sååå kass...Bla

• rastom32

Håller fullständigt med dig "LillemorR" till punkt o pricka!!! Fast det gick bra o scrappa samtidigt iallafall Hehe...

*S*

Svar på tråden Scrapträsket