• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • lovelylocks

ah okej nu har jag forskat lite o det visade sig at jag blivit vald till dagens scrappare på scrappiz.se!!!

• Skumpis

lovelylocks - Grattis! FAst vad betyder det??? *jag är för korkad för scrappiz*

• Skumpis
    lovelylocks - Hittade dina underbara alster på scrappiz! Gud så snygga!
  • lovelylocks

haha tack så mycket! ja det var helt enkelt ngn som gillade mina alster och utnämnde mig till dagens scrappare! var vissst ngn sådan sorts tävling för att lyfta fram duktiga scrappare, och tydligen hörde jag in där! gissa om jag blev förvånad!!!

• rastom32

Jag är inte förvånad "Lovelylocks" Grattis

• Cia o krabaten

Grattis Lovely!! Väl värt

• annika5064

Grattis Lovelylock! Försökte hitta på Scrappiz sida, men jag hittade inget...fattar inte den sidan, alltså...

• Jo79

Okej...nu har jag scannat in Lo.s hos en kompis som har skickat till min hotmail... och hur gör jag sedan?? Jag FATTAR inte!! Någon som vet och kan hjälpa?

• Cia o krabaten

JO:
    SPara ner bilden på din dator, gå in i ditt krypin, i galleriet välj bläddra nedanför bilderna, sök rätt på din bild där du sparat den, och välj den (Dubbelklicka eller öppna) och sen spara längst ner på sidan i ditt galleri!
    MEn det kan du ju eftersom du lagt till bilder förr...

Svar på tråden Scrapträsket