• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jo79

Tack så hemskt mycket för allt ert beröm! Jag rodnar när jag läser det.... (skulle vilja göra en smiley som rodnar här, men vet inte hur man gör) Jag blir jätteglad!!

• Finta

Ni skriver å skriver så man hänger inte med i tråden ju, men det är kul ändå tycker jag!

Ang. LO´s som man inte förstår hur man tänkte/apgräsliga... Jag har valt att spara dem ändå men vissa har jag gjort om med samma kort. Detta för att de är kul att titta på senare, kanske ändrar man åsikt då?!?! Jag ser ändå mitt "skapande" som en del i utvecklingen och även floppar är roliga att ha kvar!
    Sen ligger de ju inte först då jag visar upp mina album kan jag ju säga...

• MAMMSY

Blääääääääääääääääääääää Ledsen tr3Z jag tror din "gnällsjuka" som du hade för ett par veckor sedan har lyckats nå mig nu... Känner att jag inte får ihop nått å att alla andra bara blir bättre å att inget e bra av det jag har lyckats knepa ihop.Huga, å jag som var så scrapsugen igår å skulle sätta mig med en LO å helt nya underbara papper, då kom den vidriga gnällbacillen flygandes å det verkar som den tänkt stanna kvar ett tag..

• Lycka2

Lovely: Grattis till utnämningen. Jag är "såååå" förvånad...not. Du är ju så himla superduktig att det är....ja....avundsvärt...tror jag sagt det förr... Ja, iallafall var du väl värt det. Grattis igen.

tr3z: *skrattar* förlåt jag vet att det är det värsta som kan hända när man är på dåligt humör, men dina arga inlägg angående din LO och fula chatterboxpapper fick mig att garva högt. Jag kände liksom din frustration och irritation genom skärmen. Höggravid som jag är känner jag igen mig, jag är tyvärr rätt ofta så där jäkla irriterad just nu. Tjock och trött är jag, och hungrig mest hela tiden. Är jag riktigt jäkla sur surfar jag runt på FL bland alla hundra superidiotiska trådar som finns här och sitter och typ skriker vid skärmen år korkade inlägg...låter det normalt..nej. Chatterbox by the way...har också beställt och ångrat när jag sen fått dem...hmm.

• tr3z

Oj, först smittar man MAMMSY med dåligheter å sen får man en höggraviding att skratta! Ett bra utfört dagsverke! Jag är fressten också tjock och trött, men det beror inte på nån graviditet, det är bara som jag är skapt *haha*

Jag mår i alla fall bättre nu, när jag har kastat LO'n, för den har skavt i mitt sinne bra länge nu!

Funderar på att skapa nåt men vet inte vart jag ska börja... Har ju några timmar nu innan BB börjar

• Cheri

weheeee gissa vem som vann skissutmaningen för v 10 på scrappiz!

*asg*

Vinner ju aldrig någonting så nu måste alla få veta

hiihiiii

• rastom32

tr3z = Se det som en "scrapping Feng shui"... man mår inte bra av att ha dåliga saker runt om sig, det måste städas bort Det har du gjort nu o det var nog lika så bra  

Skickar en uppiggande kram - *Sonja*

• rastom32

GRATTIS Cheri Måste in o kika

*S*

• Jo79

Åh, är det din Lo som vann!! Jag röstade ju på den, den var KLART finast!!

GRATTIS!!

• Cia o krabaten

Grattis cheri! Jag röstade också på dig

Svar på tråden Scrapträsket