• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Skumpis

Frågar här eftersom jag inte riktigt fattar Scrappiz än. När läggs en ny utmaning ut och när ska LOn senast skickas in?

• Jo79

Skumpis: På söndagar, oftast. Inlämning ska väl vara på söndagar innan 24, och den nya utmaningen kommer på söndagen eller däromkring. Finns på forumet under utmaningar (heter det väl..?)Man ska lägga upp Lo:n i en speciell mapp som heter typ "skissutmaning v.11".

Nu ska jag in och berömma Cheri för hennes UNDERBARA Lo:s!

• Skumpis

Jo79 - Tack! Jag hittade nästa veckas utmaning nu. Lite för svår för mig men veckan därpå hoppas jag på en liten enklare för då ska jag ha en lite scraphippa hos mig med några från den här tråden och vi ska göra utmaningen har vi bestämt. Om de blivit av med gnällbacillerna vill säga

• Cheri

aaaw! Vad snälla ni är!

Jag e jätteglad, var min första utmaning!

• Skumpis

Bra jobbat Cheri Kikade på dina LOs och alla var jättefina

• Evve

Kul att kolla in era grejor och få lite inspiration har högvis med kort hemma att fixa innan jag framkallar nytt

• Cheri

Fler än jag som bara sitter och stirrar på sina nya Basic grey Urban papper för att man inte kan för sig att klippa i dom.....

Hur ska jag någonsin kunna scrappa dom...?

• ZaraÖ

Cheri- Men åh! är det du som gjort den där jätte fina LO:n!! jag har ju gått in på scrappiz massor av gånger de senaste dagarna, bara för att titta på den! tycker att den är helt underbar!
    STORT grattis!

• ZaraÖ

Cheri
    Vet föresten vad du menar med urban papperna, dom är ju helt underbara dom med, tog lååång tid innan jag vågade sätta saxen i dom! (bevis på att jag vågade finns i galleriet )

• kela81

vart på scrappiz kan man se bilden? Fattar ingenting av den sidan...*dum*

Svar på tråden Scrapträsket