• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • kela81
    Jag har inga bilder att scrappa..... *gråter*
    Har sååååå tråkigt....lägenheten är städad, allt är scrappat, ingenting att göra....*gnäll, gnäll, gnäll* Förlåt
    Men jag är så scrappsugen....
  • rastom32

Kan man bli mer scrap-sugen än såhär... när man är 30 mil hemifrån och inte har scrapsakerna med sig!?!? Iiih, vad det kliar i fingrarna
    Tror inte ens att här är nån vettig affär o depp-shoppa i, men men... får väl hålla mig tills vi är hemma igen på söndag

'Borta bra men hemma bäst'

*S*

• kela81

rastom32..åh..va jobbit! Ännu värre än att inte ha nått att scrappa!
    Kan tänka mig att jag kommer att bli tokig i LA när jag shoppar loss i scrappbutikerna men inte kan använda det på typ en månad!

• rastom32

"kela81".... den som väntar på nåt gott...

(Vi får väl se det så helt enkelt )

• Cheri

Tror jag ska ha mig en lååång skööön scraphelg i påsk! *massa inspiration*

• Glyfen

Jag vill också ha det! Tänk vilken lyx det vore med mycket obruten tid, så man kan sitta i fred och fnula en lång stund och låta inspirationen flöda... Skulle så gärna vilja göra klart halvfärdiga grejer som ligger och dräller så jag kan börja med nytt! Tiden går ju alldeles för fort.. gah!!

• Cheri
    Glyfen skrev 2006-04-14 00:41:02 följande:
    Jag vill också ha det! Tänk vilken lyx det vore med mycket obruten tid, så man kan sitta i fred och fnula en lång stund och låta inspirationen flöda... Skulle så gärna vilja göra klart halvfärdiga grejer som ligger och dräller så jag kan börja med nytt! Tiden går ju alldeles för fort.. gah!!
    jaaaaaaa dumma tiden!! Skrikandes

Min busfröken har faktiskt sovit i flera timmar i sträck nu på kvällen så jag har hunnit med massor! Det är första gången på veckor som hon sover såhär! Sååå skönt! Skulle man ju kunna bli van vid Räcka ut tungan
  • Cia o krabaten

Jag ser också fram emot en massa egen tid i påsk att scrappa på!!!!
    Såååå skönt när E's pappa är hemma och helst vill vara ensam med henne

Skrev ut lite bilder igår kväll. Det är ju liksom en förutsättning för att kunna scrappa sen
    Så ikväll jäklar! Full med påskmat (fast bara lagom mycket Cheri )

Glad påsk på er!
    Ta nu många fina påskkort att scrappa sen!!!

Svar på tråden Scrapträsket