• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • rastom32

"Finta".... förresten, kan man söka upp något specifikt galleri om man vill kolla någons speciell?

*S*

• Finta

rastom32

Ja, men vet du! Nu tror jag att jag vet. Det har nämligen funnits önskemål om att kunna ha egna KRYP IN precis som på FL och DEN tjänsten är tydligen dyr!! Dock finns möjligheten att ha ett eget Galleri där alla ens alster är samlade! Var nog detta som de syftade på då.

Du kan titta i en viss persons galleri! Antingen genom dennes länk i inlägget (många har det) eller genom att söka på deras alster i galleriet. Hittar du ett alster så är det bara att klicka sig in i deras galleri!

• rastom32

.....hmmm, jag tror minsann att poletterna börjar o trilla ner långsamt här Tror jag förstår mig på det där med 'gallerier' och 'gallerier' på Scrappiz
    Då är det inga riktiga album man har, men alla ens LO's kommer upp samtidigt ändå om man trycker på vederbörandes 'nick'... typ
    Men jag undrar fortfarande om man kan söka efter någon specifik, om inte man hittar hennes LO's med en gång? Jag undrar det...

*S*

• rastom32

"Finta" Vi skrev nog om varann där ser jag... Du, det kan vara precis det som hon menade ja Det klarnar mer o mer här vet du, haha

*S*

• Skumpis

2xA - Krånglig beskriving finns nu in dni gästbok Lycka till!

• Finta

rastom32

Jag förstår verkligen att det inte är lätt att vara ny på Scrappiz! Jag kom med rätt tidigt efter starten så man har som hängt med i utveckligen och då ser man inte svårigheterna på samma sätt! Bra att ni säger till så kan man försöka rätt till det!

• rastom32

"Finta" Jo, men så är det ju! Är man med från början nästan så hänger man med på ett annat vis. Funderar skarpt på o ev lägga upp mina LO's där med... kanske, om jag vågar Senare kanske...
    Tack iaf för all vägledning

• rastom32

2xA // Finta

Vad kallar ni er för på Scrappiz??? Jag heter samma som här...

*S*

Svar på tråden Scrapträsket