• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • annika5064

Ääääh, jag hittade Cheris vinnande LO på Scrappiz, men hur kan jag se vad mer hon gjort? JAG HITTAR JU INTE PÅ DEN SIDAN!

• annika5064

Jag hittade...oj vad fina LO:s den här tjejen gör!

• Skumpis

JO79 - Grattis till utmärkelsen "Dagens scappare" på Scrappiz!!!

• Cia o krabaten

JO79: Grattis tjejen!!!

Värst vad ni verkar vara aktiva på scrappiz!
    Jag är lite seg där...
    Men har ju en svacka nu också som alla andra här, men det kan ju bero på att mitt scrapbord fortafarnde agerar tapetserarbord och jag inte har någonstans att vara...

• Finta

Är det någon fler än jag som köper månadspaket här? Jag brukar köpa pysselpunktens som jag är supernöjd med. I april ska jag även testa pappersbiten.se . Är inne i en månadspaketsperiod och tar gärna emot förlag på bra paket!

• Lioness

Hej igen!

Tidigare i nån av alla trådar vi har skrivit i så tipsade nån vänlig själ och en sida med scrappade recept, jar har tyvärr tappat bort adressen och är inte så jättesugen på att leta igenom alla trådar...

Skulle bli jätteglad om nån kunde slänga ut adresserna här igen, hittar inget när jag söker på goggle... *suck* Får väl söka på engelska antar jag...

Kram Lioness

• Jumjum84

hej hej..är nyfiken på det här med scrapping....håller nu på med änglar som jag målar o dekorerar...kul kul(kika gärna i galleriet). Men nu tänkte jag att jag skulle testa på detta då...
    En fråga... Vart kan man köpa själva böckerna??

• Jumjum84

en fråga....nån som provat panduros scrapping-grejer? är de bra+

• Skumpis

Jumjum - Vad menar du för böcker? Menar du fotoalbumen eller menar du handböcker i scrapbooking? Fotoalbum köper du i de flesta nätbutiker. Själv har jag inget än utan lägger mina färdiga LOs i plastfickor. Så länge bara

Panduro är dyrt och tråkigt. Tycker jag

• Jumjum84

ja album menade jag..men vart köper man grejerna billigt då?
    Jag köper mina ängel-pyssel-grejer på panduro nämligen....

Hittade ett scrap-set på panduro för 225 kr... är det dyrt?? Då va alltså allt med...bokstäver o allt...
    Artikelnummer: 060032
    Varunamn: SATS BABYALBUM POJKE
    Varuinformation: Sats babyalbum pojke. Scrapbookingmaterial för att göra babypojkens första album riktigt fint. Allt material är syrafritt.

Satsen innehåller:

inbundet album 20x20 cm
    10 mönsterpapper
    20 enfärgade papper
    792 självhäftande bokstäver (5 ark med 60 stora bokstäver på varje, 4 ark med 105 små bokstäver på varje, 1 ark med 72 specialbokstäver)
    10 plastfickor
    limpenna
    20 metallklämmor
    idéblad

Katalogsida: 05H s.163
    A-Pris: 225,00 SEK

tänkte i doppresent...

Svar på tråden Scrapträsket