• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Matriark

jag kan inte hålla med om snabb leverans från scraproom.........(min post ovan)

• ZaraÖ

inte? jag har alltid fått paketet fort som bara den, o jag har säkert beställt därifrån 10 gg..

• Matriark

Det är lite det jag menar, sist jag beställde skulle även jag gett dom bra omdöme, finns säkert en anledning till att jag inte fått mina grejer än, men det är lite svårt att veta vad anledningen är när jag inte får svar på mailen jag skickar heller.
    Jag ska springa ut och kolla brevlådan, man vet ju aldrig.. idag kanske...

Annars är i princip alla trevliga med bra sortiment och leveranstid. Största skillnaden är vilka summor dom har fraktfritt ifrån.

• ZaraÖ

Ja dom enda jag har haft probelm med är skapahobby..synd för dom har mycket bra annars.

• annika5064

Svenska nätbutiker;
    Scrapbutiken-snabb leverans och inget krångel.
    Scraproom - Har alltid mycket, snabb leverans.
    Brunsons- Jätte trevliga, bra service och snabb leverans.
    www.scrapkammaren.se - Underbara papper! Snabb leverans och inget krångel.

• kajsalisah

esterr: Det är väldigt go och familjär stämmning på ScrapRooms forum Många av oss träffas på scrapträffarna och scrapmaratonen dom anordnar. Helgen den 6-8 maj är det dags för nästa maraton med utgång i Helsingborg på lördagskvällen - kul!

• Amelié77

vixxxansscrapbooking är bra tycker jag. Stort utbud och GANSKA snabb leverans. Jag bor ju i Finland så det är säkert mycket snabbare inom Sverige.

• piis

Jag ska vara med på alla tre dagarna på scraprooms maraton. Gillar att sitta där med andra scrappare och prata och scrappa och ha trevligt.

Svar på tråden Scrapträsket