• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Cia o krabaten

Nu är jag tillbaka efter en långhelg i skåne med besök både på Scraproom och Invigningen av Scrapaddicteds irl-affär!
    Synd att det blir så dyrt bara...

• ZaraÖ
    Jen 82 skrev 2006-04-24 14:55:12 följande:
    Vem var det som var ute efter BG rubons? Om det är dom nedan så beställde jag  från lifestories och där fanns dom , nu står det snart slutsålda men det gjorde det när jag beställde också. scrapbooklifestories.nu/catalog/index.phpPs, fick mina grejer dagen efter jag skickat en printscreen så snabb leverans!
    åh så dom finns!!! tusen tack jen!
  • ZaraÖ

ok, jag kan inte rekomendera scrapbooklifestories skulle beställa 2 ark basic grey rub ons nu.. (väger absolut ingenting) Varuvärdet blev 78 kr sen tillkom frakt, 49kr och en expeditionsavgift(?!) på 25 kr! Alltså totalt 152 kr för varor värda 78!! Helt sjukt ju.

• Jen 82

ZaraÖ: Vad synd, jag beställde ifs mer så då slipper man nog exp avgiften. . . Det var lite snålt!!

• ZaraÖ

Ja vist var det! suuuper snålt tycker jag! så nu bidde det inga rub ons  *hoppas på sagomammas butik*

• Cheri
    ZaraÖ skrev 2006-04-24 15:46:02 följande:
    Ja vist var det! suuuper snålt tycker jag! så nu bidde det inga rub ons  *hoppas på sagomammas butik*
    du kan säkert maila Estee om det, hon brukar vara jättetrevlig, hon kan säkert fixa lägre porto för dig om du förklarar!
  • snysop

Vilket scrapaffär tycker ni har de snyggaste månadspaketen?

• Jo79

Jag har bara köpt från Meli på Scrapoteket, och jag har gillat dom jättemycket. Där har jag fått flera papper ur en collection från Basic Grey och lite grejer som passar till. Jag har varit supernöjd!

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket