• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • snysop

Nån som vet någon affär som har fraktfritt nu?

• Glyfen

Hjälp!! Hittar inte dreamcottage/magnolia längre?? Vad har hänt? Eller är det jag som är knasig nu igen??!

• esterr

Snysop,
    hittade detta på scrappiz:
    "Så fr.o.m idag 24/4--25/4 kl: 23:59 är det fraktfritt på alla varor i lager (Gäller EJ 12"x12" papper, skrymmande) MINSTA order 50:- www.korthuset.se "

och

Den sista perioden av april har Collage Scrapbooks fraktfritt på alla köp över 300:- shop.collagescrapbooks.se

• Loppan79

Meli - kommer du sätta igång med månadspaket igen i maj? Såg att du hade fått in lite nya fina grejer

• Meli

Loppan79

Jag svarar i din gästbok (annars är det reklam

• MAMMSY

Meli Jag undrar samma svarar du imin Gb med

• Loppan79

mammsy - Jag kan ju svara då blir det inte reklam Såhär svarade Meli i min gb:
    "Jepp, nu i maj kommer månadspaketet igen, den första. Uppehållet beror på det hemska illamåendet, blä, har inte klarat det helt enkelt, men nu så"

• nea1

hejsan. kommer in o bryter med en fråga. scrapbooking, när man ser allt ni gjort här (verkligen snyggt) men är det så man gör allt oxå. ark för ark eller sätter man ihop allt i ett album, som en bok?? eller är det lösa så som bild för bild syns här på fl??? har funderingar på att kika in på affären idag där jag såg att dom hade startpaket billigt!!

Svar på tråden Scrapträsket