• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • kela81

Finta-jag ska börja med månaspaket...så fort jag fåe en lön som kommer varje månad konstigt att man ska behöva sånt ochså

• Månsi

hallå tjejer nu behöver jag hjälp av eliten

ska på dop den 8 april å tänkde göra en väska som man kan samla minnen i efter som jag vet att hennes mamma sparar allt det första så skulle det kaske vara bra med en liten väska

väskan kommer från panuro omålad å tänkde måla den ljuslila

å fram sidan tror jag att jag är nöjd med . där ska det stå vendela med vida bokstäver sedan ett kort med vita pärlor runt å nån nalle björn har jag tänkt mig ..

men baksidan har jag inte en susning om ..

om det ska vara nån dikt om livet el några fina saker el ja kom men förslag..

ja just sen ska det stå med mina minnen el på eng vet inte det ännu men tycker ni det ska stå på fram el baksidan ?

kom JÄTTE gärna med förslag.. och ideer

snälla hjälp mig tack

• Månsi

måste till jobbet men jag kollar in senare så skriv så tgb glöder visa även bilder om nån har

• Månsi

glömde att säga att väskan e rätt stor ett a 4 går i nu måste jag skynda mig hej

• smulan001

jumjum. Tycker att det lät billigt man får ju dessutom med allt man behöver för att komma igång! ..... sedan är det ju bara att botanisera i alla nätbutiker (finns MASSOR) bla på förstasidan i denna tråd!

• kela81

jumjum-jag ha rkollat på de där paketet själv och tycker att det verkar vara bra! som smulan säger...man får ju allt man behöver som nybörjare...

• Lioness

Puffar lite på min fråga om scrappade recept, nån som vet nån sida med layouter!?

Lioness

• Finta

Lioness

Jag har tyvärr inte alls koll på den sidan. Däremot finns det massa scrappade recept i Galleriet på Scrappiz om man vill få lite tips!

• Jo79

Hi hi... det verkar som om det smittar!

Jag blev visst vald till dagens scrappiz igår...!

Totalt oväntat!

och för en gångs skull var jag inte inne på nätet en enda gång igår kväll så jag såg några grattis i min gb här och tänkte va...?

oh vad kul!!

• Månsi

ingen av er som har någon idee jaha kommer väl på nått hoppas jag

Svar på tråden Scrapträsket