• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jumjum84

tack så mycket för svaren jag fått. = )

• LillemorR

Har inte nätbutikerna någon katalog?? dum fråga kanske men det skulle ju vara bra att se vad det är man beställer.

• Cia o krabaten

LillemoR: PÅ nätbutikerna så ser man ju bild på produkterna och info om dem (typ storlek osv).
    Eller vad det något annat du menade?? Så är det iaf på alla scrapbutiker jag varit inne och kollat på.

Månsi: Kika in på tex scrappiz eller ngt annat forum efter dikter eller nåt. Vad hade du tänkt dig? (Har en del på lager nämligen... Ska det vara från dig eller som om föräldrarna skrivit? Vad har du för relation till barnet? Gudmor, moster, kompis osv)

Brukar också finnas en kategori med alternativ scrapping i gallerierna för de som scrappar lunchpails osv. De är ju som små väskor.

• esterr

Nån som hört av Blue Vapor på sista tiden? Kan det vara så att det är bebis på G?

• Cia o krabaten

Hon var inloggad för 20min sen iaf, kikar nog in hit snart

• Blue Vapor

Gudnej, jag är här

Fast jag har faktiskt haft lite VÄL mycket sammandragningar här under eftermiddagen/kvällen.............. det känns som om något kan vara på G, men jag väntar ju gärna lite lite lite till... Sambon håller på att firra ihjäl sig här

Han vill ta tid, det vill inte jag, jag har fasen inte tid att sitta i soffan och häcka, jag har brådis med pysslet jag!

• rastom32
    "B V" Blev ju nästan lite lurad där, fniss...
  • MAMMSY

BV *fniss* så h*n har inte poppat ut än Tur det för oss för vem skulle annars vägleda oss vilsna stackare i stämpel å nätbutiks djungeln
    Sitter å försöker mig på veckans skissutmaning på scrappiz i hopp om att min gnällperiod ska släppa Räcka ut tungan men nja det verkar inte så.... det känns bara som att alla andras alster e sååååååååååååå mycket finare än det jag lyckas knåpa ihop. Varför kan man aldrig vara nöjd!???? 

Mamman till den vilda bebin
  • LillemorR

Cia:
    Det jag menade med katalog var att det skulle vara lättare att sitta hemma och läsa om sakerna och hur de används (än att försöka gissa sig till på nätet) för det är ju en djungel när man som jag är nybörjare i denna underbara hobby...

Svar på tråden Scrapträsket