• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • malinka2

Oh så kul med mässa!! Syrran bor ju i Stockholm...kankse skulle göra en lite visit

• Sussieb

Jag ska gå på mässan! Ska försöka vara där tidigt.....

Jag har ju just fyttat och gissa vilken tur jag har, vi har en granne hon är från USA oc håller också på med scrap!!!! Kul med någon nära som delar samma intresse......

• Sussieb

KOLLA HÄR!!!!!!

www.miimo.se/
    Malin säljer rubons med svenska ord!!!!!
    Måste ha, bara såååååå fina!

• Matriark

Sussieb - JAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Här sitter jag nu och säger för mig själv "DEN vill jag ha.. och DEN.. och den också... och den där kan jag bara inte vara utan................"
    Tack för den länken

• Vildblomman

Hej. Orkar inte läsa igen alla svar för att se om min fråga finns med... Men vilken stämpel färg är det bäst att köpa?

Vad är det för skillnad på färgerna? är just nu inne på creations och tittar och under kategorin "stämpeldynor", har de colorbox : MicaMagic 89 :-, PetalPoint 185:- och Colorbox catseyes: chalks 20 :-, pigment ink 20:-. OCh även Kaleidacolor för 100:-

Vad är det för skillnad på färgerna? spelar det nån roll vilket märke man köper?

Jag är nybörjare
    Ska mest stämpla papper, kanske nån tyg bit.

• piis

Nu ska jag gå och packa mina grejer för att sen åka till scraproom på maraton i tre dagar. Det ska bli kul!! Hoppas alla ni andra får en massa kul gjort i helgen!!

• Jo79

Lagt in 4 nya bilder i galleriet...

Wilda04: Har ingen aning... fluid chalk är det enda av det du räknar upp som jag har, och de är nog inte så bra att stämpla med på tyg. Det blir liksom lite suddigt när man stämplar på papper... Hoppas nån annan kan svara bättre!

Mamma till KaramEllen
  • Porslinsdockan

Lagt in 2 nya bilder nu i galleriet
    ha testat på att göra kort nu med

• Cia o krabaten

Åååå de d'r Rub-ons var ju UNDERBARA. Vill ha ALLA!!!!!!!!

Svar på tråden Scrapträsket