• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Skumpis

Vill OCKSÅ ha ALLA!!! Vad blir det för frakt tror ni? 11 kr?

• ZaraÖ

Tjo jag var hos scrap pics här i nypan idag! Blev massa fiiina papper, bg såklart o äntligen bg run-onsen *superlycklig*

• Pysselgalningen

Wilda04: Petal Point Option Pad måste man använda värme eller embossa. Man ska tydligen kunna ta upp färgerna en och en för applicering. (Pigment ink)

pigment ink: måste embossas eller använda värme för att bli fixerat.

Fluid chalk: torkar snabbt, används av många för att göra "brända kanter"

Kaleidacolor: ska enligt Lisa på Inkywings vara som en vanilig vattenlöslig dyna (dye)

Hoppas detta hjälper

• Cia o krabaten

Nu finns en ny dubbel-LO hos mig.
    Totalt liftad av en som liftat den av en annan på ett amerikanskt forum
    MEn jag var så förtjust så jag var tvungen att härma jag med!

• jomma

Cia o krabaten; Jag vill apa efter din dubbel LO, den var underbar!!!

• Marajjah

Cia
    Den har jag också gjort! Den är fantastisk. Det enda felet med min är att jag råkade stämpla fel och fick sätta om kortet på högersidan lite och då blev det inte som jag ville riktigt. Nu hittar jag inte det papperet igen. Den dagen jag gör det ska jag stämpla om är det tänkt.

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • Matriark

Cia- Såg Nån som hade gjort den LO'n på Scrappiz och kände genast igen den eftersom det är min absoluta favoritLO i boken "A designers eye for scrapbooking" av Ali Edwards, som för övrigt är en suverän inspirationsbok helt och hållet!
    Din version av den var mycket bra

• Pysselgalningen

Någon här som ska vara med på cyber-cropen på scrappiz i helgen?

• tr3z

Pysselgalningen - nu i helgen med start idag? Varför alltid när jag inte har tid?

Svar på tråden Scrapträsket