• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • rastom32

Hej Piis o Kajsalisah

Vad härligt det lät med eran 'mara' på Scraproom Som sagt, jag hoppade över den... men fick höra nåt märkligt att både jag o min ena väninna stod som anmälda i fredax där??? Blev verkligen förvånad!
    Dels jobbade jag hela dan' till fem o min väninna var i Lund... så inga planer alls att vara där liksom. Dom måste ha misstagit sig rejält, skrivit på fel anmälningslista typ... lite retligt ändå, för inte missar vi nåt sånt annars
    Den mänskliga faktorn antar jag...

Ser fram emot o se era lo's sen

Kram på er - Sonja

• aell

2xA - Om jag hade lite mera tid skulle jag verkligen kunna tänka mig att starta butik med dig! Vi bor ju inte så långt ifrån varann heller... Men just nu hinner jag inte ens scrappa! Men jag blir din kund i alla fall. Var så säker!

• Cia o krabaten

2XA: Jag ääääläskar papperet du har på den senaste utmaningen!
    Kliar i fingrarna att beställa det

• Meli

Jo79

Nu har jag varit inne och röstat. Usch, det var så svårt att välja, måååånngga fina LOs

• piis

Nu har jag lagt upp några av de layouter jag gjorde under helgens maraton på scraproom. Orkade dock inte lägga upp alla 13... det räckte att hålla på och böka med alla på scraprooms galleri.
    Välkomna in och titta om ni är nyfikna.

• Amelié77

Tack Cia! Jag gillar det också!
    Vad kooonstigt att du redan vet vilken LO som är min NOT!

• Amelié77

SKUMPIS - Veeet du vaaad?
    Idag kom mitt paket från House of paper. Visst tog det länge, men guuud så kul när man väl fick det! Jag beställde mest alfabetstickers, ett foamstamp-alfabet, några brads och blommor. Hoppas ditt paket dyker upp i dagarna också!

• Skumpis

2xA - Åhhh, vad spännande! Jag har fortfarande inte fått något mail om att de ens skickat det Men det blir iallafall kul när det väl kommer Jag har precis fått framkallade kort hem så när mina 80 papper kommer så ska jag ta en kväll och matcha ihop med foton så att det bara är att börja scrappa sen när lusten faller på Vilka foamstamps köpte du? Jag ångrar att jag inte beställde fler grejer!!!

• Sagomamma

Nu har jag scrappat lite "altered" för första gången!

Jäääätteroligt!! Behövde en personlig doppresent till ett gudbarn, så det var bara att dra fram en skokartong och börja scrappa!

Sen blev det ett 50-årskort också ihopslängt kvällen innan stor 50-årsfest för min kära mamma!

har ju som bekant inte så mycket tid över för scrapping längre så detta är ju HUGE för mig

Bilder finns GIVETVIS!

• Marajjah

Ny LO i mitt galleri. "Snodde" rubriken från veckans skissutmaning. Hoppas det inte gjorde nåt, vem som nu gjort "Vårbus"...

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
Svar på tråden Scrapträsket