• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • tr3z

*puh* snacka om att hinna få in scrappiz-bidraget i sådär sista stund! Shit vad jag vart stressad, Jolin låg å skrek i sovrummet, jag sprang fram å tillbaka för å stoppa i nappen... Jag hann EN utmaning under hela helgen Snälla ni som bestämmer, nästa gång kan det väl vara cybercrop när maken är ledig så att jag kan vara med jättemycket?

• Skumpis

trez - Inte dåligt det. Jag har inte scrappat på flera veckor

• tr3z

Men skumpis, vad har hänt? Block? jag tror jag är så inspirerad bara för att jag vet att jag borde skriva mitt ex-arbete Har typ inte kommit längre nu än för två veckor sen.. *S* Men snart så!

• Cheri

Jag e ju fortf rosa iaf så ni lär väl känna igen mig

Hur e d me er??

Själv ska jag logga ur.. måste scrappa, får ju ingenting gjort nu på våren! Förvånad

• piis

Hemma efter tre dagars maraton på scraproom. Fick gjort en hel del layouter, men vet inte om jag orkar lägga in dem i galleriet nu... Men det kommer nog att komma ett par inom snar framtid.

• kajsalisah

Jag har också varit på maratonet med piis! Skoj som vanligt var det!!

Svar på tråden Scrapträsket