• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Pysselgalningen

tr3z: jo det skulle ju vara nått i helgen, läste att det är egentligen imorron men dom skulle ha "tjuvstart" idag

• tr3z

Hmm, jag kanske hinner lite ikväll.... Vill ju vara med på nåt, men jämt när det händer nåt i scrap-väg så är jag upptagen... Ahja.

• lovelylocks

shoo fröknar! var ett tag sedan jag var inne här, och ännu längre sedan jag scrappade. har haft fullt upp med flytt och nu har jag börjat skola och det närmaste handarbete jag kommit är virkningen av mina dreads som jag håller på med i skrivande stund, men de tycks aldrig bli klara. suck. nåväl, ska dra en inspiritations runda o se vad ni åstadkommit! kram på er från loveli

• Mamalicious

Hola flickor!
    Jag har bytt nick (min sida pajjade!) Men jag är samm a gamla ZaraÖ för det!

• Cia o krabaten

Attans Zara!
    Tur att du har samma bild så vi känner igen dig

TAck alla för fina kommentarer i min gb. Det värmer trots att jag mest kopierat

• tr3z

Jag har gett mig attan på att jag ska vara med iaf på en av cybercroputmaningarna på scrappiz... få se om jag hinner med fler nu när de stänger redan kl 20....

• Ica80

Hej, hej!

Här har ni en till som scrappar
    Har vart så sugen att köpa en bosskut el. qk, har ni nån av dessa?
    Men sen har ju upptäckt whisblade, vad tror ni om den?

• Skumpis

Ica80 - Vet att Cia o krabaten talar sig varm om den. Andra är lite mer skeptiska. Själv vet jag ingenting

Scrapperiet har fraktfritt idag. Kan tipsa om Easy Mounter (tejp på rulle). Använder den till ALLT

• Cia o krabaten

Ica: Då får jag väl oxå skriva då när Skumpis outat mig

Jag har qk med två alfabet och några lösa dies och är väl lätt uppe i 2/3 av vad en Wishblade kostar.
    Jag har aldrig provat en så jag vet inte hur den är, men det låter ju UNDERBART att kunna använda alla fonter och mönster man har på datorn.

Jag tänker vänta och se tills någon provar wishblade på riktigt så man kan få lite "first hand info", och sen fundera på att sälja min qk...

• bitte71

Nu har jag lagt in tre nya LO:s i galleriet om någon är intresserad!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
Svar på tråden Scrapträsket