• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Skumpis

Marajjah - Hihi... du får mig att längta till hösten så att jag också kan ta sådana fina foton på min son Superfin LO!

Sagomamma - Tjusiga grejer!!! Fast du får mig inte att längta till min 50-års-dag ändå

• Marajjah

Skumpis
    Nöjet är helt på min sida! Hösten är en härlig årstid, fast nu är det sommar först, det tråkiga med hösten är att det kommer en sååå förb... lång vinter efter. Menmen...

Nu ska jag gå till sängs å läsa "Encyklopedia of scrapbooking" som kom i brevlådan idag. Jippiiiie! Första intrycket är bara WOW!

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • knäppgök

Måste ju bara titta lite och få lite inspiration så här mitt i natten när jag inte kan sova. Tittar lite då och då i allas välfyllda gallerier, hoppas att ingen blir ledsen över att jag inte alltid skriver i GB. Kram på er alla duktiga scrappare.

• Fnyz

hejhej

nu finns min alldeles första LO ute under starka bilder nervöst nu när ni rutinerade scrapproffs ska titta på mitt första försök

• Meli

Fnyz

Jättefint! VIsst är det roligt Önskar jag hann mer.

• Fnyz

ja de var superkul... synd att jag inte har så mycket att jobba med i materialväg liksom..är ju lite dyrt å köpa massa saker på engång men jag blev helnöjd med tanke på att jag aldrig gjort de förr

• Loppan79

Fnyz - inte ska du vara nervös, den var ju jättefin ju

• Meli

Fnyz

Jo, det är klart, men å andra sidan ska man inte köpa på sig allt för mycket i början, dels kanske man inte tycke rdet är roligt, och dels så tar det ett tag innan man hittar sin stil, och mycket av det man kanske köpt i början används aldrig, för att det inte är ens stil...

Svar på tråden Scrapträsket