• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • MAMMSY

Fyyyyyyyyyyyyy vad jag saknar er allihopa    sitter å försöker scrappa numera när jag inte har nån dator, men det e inte lika kul när man inte kan kika in här å få lite feedback! hoppas ni mår bra allihopa iallafall, håller på att lösa datorproblemet hemmanu snart borde jag ha tjatat hål i huvet på sambon om ett datorinköp.. han hävdar fortfarande att det vore trevligt att leva på nått annat än nudlar i ett par månader framöver.. men snart har jag nog lyckats övertala honom.. ses då stora kramen så länge!

Malin
  • Lingonflickan

Mammsy: förstår dig. Försöker få till bredband härhemma å så blev det en ny tvättmaskin istället. Typiskt!

Är inne i ett scrapstim just nu. Hur kul som helst men FL kommer på undantag. Har fn 4 Lo:s på bordet och ett kort.

• Cia o krabaten

Tyckte just att det kändes lugnt och stilla härinne. Det måste vara för att Mammsy är datorlös
    Hoppas det löser sig snart så du kommer tillbaka!

• Glyfen

Marajjah: Åh vilken spännande post du fick i din låda idag!! Tell me more, tell me more! Vad tycker du om "Encyklopedia of scrapbooking" ?? Ska jag lägga till den på min önskelista? Det är väl bra om magen växer snabbt nu, så att du får ett ordentligt bokstöd??

• Sagomamma

Fnyz: Sött med ID-banden med Den var hur söt som helst, din första LO! Säger som Meli: köp lite i taget!

Mammsy: Stackare ! Leta upp lite fler billighetsrecept här på FL nu, så ni an leva snålt ett par månader till, så är du tillbaks snabbare än du anar

mamma i småland: Och nu blir man ju inte ALLS nyfiken?!?! Vad är väl lite smutsig tvätt, när man desperat behöver bredband för att visa oss sina nya LO:sar?

• Cheri

Jag scrappar

Fast nu ska jag göra som er andra.. sova zzzz

• Meli

MAMMSY

Varför anser han det? Nudlar är ju jättebra mat, med en bra sammansättning av vitaminer

• snysop

Weeee! Idag kommer ett paket lastat med retroblomstansen!! Har längtat efter denna stans så länge...

• Loppan79

å jag har länge undrat vad retroblomman som alla snackar om är för nått. Är det nån som har en bild och vart köper man stansen?

Svar på tråden Scrapträsket