• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Meli

Loppan79

Det är den jättestora blomman som många har på sina LOs, den ser lite 70-talsaktig ut, runda kronblad. Har den inte själv, så jag kan inte visa, men Scraproom har haft den då och då. Den tar slut ganska fort.

• snysop

Har sett folk göra jättesnygga grejer med dem... typ målat dem med krackeleringsfärg m.m.

• Loppan79

Å vad snygg. Vart finns den att köpa?

• snysop

Loppan, kolla min länk till Scrapaddicted.

• Loppan79

Oj, såg visst inte det inlägget innan jag skrev mitt

Men nu blev jag ju sugen på att köpa en sån också. Och jag som är fattig som en kyrkråtta för tillfället Kanske ska gå på Mammsys linje och försöka övertala min man att leva på nudlar resten av månaden så jag kan köpa scrapsaker

• snysop

Loppan, har samma problem här... Jag tar ut minimiininininimum med pengar för att spara dagar och så går maken och blir sjuk... 80% av hans lön i 3 v. KUL! Vad skall jag köpa scrapsaker för nu?!?! *hehehe* skojar bara förstås! Som tur var hann jag beställa lite grejer på den "förra" lönen.

• Lingonflickan

Nån som beställt från Vixxxans och vet hur lång leveranstiden är efter inbetalning. Är så vansinnigt otålig - betalade in i torsdags och väntar... (Behöver mina fotohörn i metall) Står inget angivet på websidan.

• Fnyz

tack alla som tittat på min lo jag är sugen att göra en till idag men jag måste smyga runt bland era bilder för å få lite idéer först tror jag

Svar på tråden Scrapträsket