• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Jo79

1½ ny Lo i mitt galleri. Och Loppan, den rosa blomman på mina nya lo:sar är en retroblomma. Myyycket fina, och större än jag trodde... 

Mamma till KaramEllen
  • Marajjah

Glyfen
    Det jag hunnit med hittills i "Encyclopedia of Scrapbooking" är lysande. fina, härliga layouts som beskrivs, tekniker, material, you name it! Definitivt ngt för önskelistan! Sen är det bra med inbyggt bokstöd också!

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
  • Loppan79

Var på en bokhandel här i stan som har tagit in scrapbooking saker. Men HALLÅ har dom ens pratat med någon som scrappar innan de beställde? Papper för 15 kronor styck!!! Sen var det bara stansar i stort sett (tyvärr inga retroblommor ). Dom kunde väl ha tagit hjälp av mig till inköpen

• malinka2

Så där är det här oxå....ingen koll alls...vem sjutton betalar 15 kr per papper? Avskräcker ju folk från att börja scrappa istället för att locka...synd...

• Loppan79

ja, man blir ju irreterad. Jag tror knappt de har en aning om vad scrapbooking är själva utan har helt litat på någon säljare som säger att det är bra! Dom skulle ju försöka prata med nån som kan det och be dem hjälpa till att beställa istället för att få hem helt fel saker!

• Meli

15 kronor är ju lite väl, förmodligen kör de med samma påslag som på sina andra produkter, men de lär väl upptäcka att det inte fungerar

• Pyret78

Hallå!
    Oj vad mycket fint ni scrappat, sen sist jag smög runt
    Väntar ivrigt på mina beställningar från scrapoteket o scraproom. Tyvärr har dygnet alldeles för få timmar nu, sen lilla Ellen kom, men nån lo nu o då hinns iaf med. Ska strax påbörja Ellens album o det ska bli så himla roligt!!!

• Lingonflickan

Loppan: tror att du kan hitta ett extraknäck där , kanske finansiera ditt eget "beroende" .

15:-/papper. Skulle väl vara OK om det var väldigt fina papper då. Men inte för vanliga. Risken är väl att de inte säljer nåt och så slutar de med hänvisning till att det inte fanns någon marknad för det...

• pofsan

mamma i småland: jag beställde från vixxan förra tidsagen och jag har ännu inte fått min betalningsbekräftelse
    Kommer den inte innan veckan är slut så avbeställer jag mina grejer.
    Betalade du via pg/bg så kan det ta en dag eller två innan de får pengarna så står på sidan att hon är ledig efter 12 på fredagar. Hoppas dina grejer kommer snart (och att jag får mina)

Svar på tråden Scrapträsket