• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • rastom32

"Trollmossan"

Jag föreslår oxå att du väntar lite med album... det tog nog ca.4-5 månader innan jag skaffade mig ett oxå.Köp lösa plastfickor att ha dina lo's i sålänge, som du senare lägger i ett album. Så är dom skyddade ändå:)
    Lycka till!

*S*

• Jen 82

Har idag skickat iväg en beställning till house of paper tillsammans med en kompis och nu LÄNGTAR jag till mina saker kommer! Vill att dom kommer NU NU NU men eg gör det  ingenting om det tar ett tag eftersom att jag inte har packat upp alla flyttkartonger än och min scraphörna är än så länge på planeringsstadiet så jag kommer inte att scrappa i alla fall... Hoppas det inte dröjer allt för länge i alla fall!

• Skumpis

Jag läääääängtar också efter mina papper från houseofpaper

Nu sa sambon att han är ledig från skolan i morgon och att jag får hur lång sovmorgon som helst Fast nu är jag för trött för att scrappa ändå

• Jen 82

Jag vill med ha sovmorgon, Men mina barn tror att man måste börja vakna till när solen går upp, alltså typ kl  4 så jag e glad om jag får liffa till efter 7 (!) Det är sovmorgon för mig O Även om det är sambons tur att gå upp så kommer 2 åringen alltid in o cill mysa och prata med mamma... Så här gäller det att somna tidigt om man ska få sova många timmar Och det gör man ju inte när man fastnar här

• rastom32

Färdigställt ännu en "mat-Lo" nu ikväll... finns i mitt galleri om nån har lust o kika Med två recept på...

Nattinatt *S*

• bitte71

JAg vill ju oxå beställa från House of Paper - men är fattig som en kyrkråtta för tillfället
    Har meddelat sambon vad jag vill ha i födelsedagspresent iaf (fast det inte är förrän om 1 ½ månad...): presentkort på Brunsons scrapbooking... Så det hoppas jag att jag får!

Ska sukta vidare på House of Paper nu så jag vet vad jag ska beställa den dagen jag får råd!

Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209
  • Pyret78

Åh vad mycket fint det fanns på House of paper!!! Vill ha!!!!

Ni som beställt därifrån: Hur mycket står dollarn i nu? och Vad har de för frakt o hur betalar man till dem???

Var bara in en snabbis o hann inte läsa om deras villkor, så jag passar på att fråga er istället

• Skumpis

Pyret - Beställer man för 50$ slipper man frakt. Man betalar direkt vid beställning med sitt Visakort. Jag beställde för exakt en månad sedan men har inte fått mitt paket än. Dollarn står i....... tja.... 7,50 kanske?????????? Ett tips är att registrera dig och sen lägga saker i din önskelista under flera dagar. Det tar måååååånga timmar att kika igenom alla sidor annars (fråga mig, jag vet )

• Loppan79

Jag är också sugen på att beställa från House of Paper (när lönen kommer ) men jag tycker det är lite läskigt att betala pengarna i förskott. Är jag larvig eller tycker ni också det? Här i Sverige känns det lättare, dels eftersom man har lite koll på vilka butiker som verkar ok och dels för att det kanske är lättare att fixa om något skulle gå fel.

Svar på tråden Scrapträsket