• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Mamalicious

Jag tror jag har lyckats banta bort min inspiration! Jo det är sant, har inte scrappat nått sen jag började med min diet för 6 veckor sen! hm..funderar på om det verkligen kan vara så att inpirationen sitter i fläsket

• Humla78

tr3z, jag kan klippa dig! ...om jag får vara med på ett hörn på din beställning...

• snysop

köp prylar... då blir man sugen!! fick hem retrostansen och den var man ju bara tvuuugnen att testa. Men, om man redan har allt så blire svårt...

• Mamalicious

Jag har redan provat det tricket snysop shoppade loss som bara den men är fortfarande stiltje här..

• Cia o krabaten

Först måste jag vänta tills jag blir sugen på att ens försöka istället för att sitta framför datorn/tv'n.
    Och ibland måste jag nästan scrappa ngt "dåligt" för att få igång mig och kunna scrappa ngt jag gillar igen...

Men annars är det ju scraplift som funkar för mig, och inspiration från andra.

Ut och surfa med er så ni kommer ur blocken för FY vad trist det är!!!

• tr3z

Humla78 Vilken deal!!! Det där får vi diskutera närmare

• Skumpis

trez - Är ordern borta??? Funkar inte önskelistan alltså??? Jag måste nog prova innan jag vågar lita på den då

• tr3z

Skumpis - ja! helkonstigt. Jag hade saker både i kundvagnen och på önskelistan, allt är borta!

• tr3z

Alltså, jag började ju i förrgår, och igår när jag kom in så fanns det där, men nu idag fanns det inget. Önskade att det var maken som hade varit inne å tryckt på beställ, men icke

• Fnyz

Hejhej alla glada scrappare

nu har jag gjort ännu en LO gå in å kika under starka bilder

Svar på tråden Scrapträsket