• Cia o krabaten

Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

• Svar på tråden Scrapträsket
  • Meli

mamma i Småland

Prova att ringa, det bör ju finnas ett tel på hemsidan annars, så kan du få ett snabbare svar.

• pofsan

mamma i Småland: jag mailade igår och frågade vart min bekräftelse tagit vägen, fick svar + bekräftelse idag, mitt paket är packat nu, så får vi se när det dyker upp hos mig.

Hon skrev att hennes barn hade varit sjuk så hon kanske inte har haft möjlighet att posta ditt paket
    Annars kan du kolla med posten ifall avin (om det är stort paket) har försvunnit.
    Hoppas att det dyker upp snart, man vill ju att det ska gå FORT...

• Pyret78

Nu kom paketet från scraproom, så nu kan jag börja scrappa åt dottern

• tr3z

VAAAAAAAAAAAAAAAAAH?!?!?! Ni anar inte!!! Jag satt i fleeeera timmar i TVÅ dar och klickade i vad jag ville ha från House of Paper, och nu när jag gick in på mitt konto för att kolla läget och ändra ett par saker.. Då var allt borta! Så, då var problemet löst, orkar inte gå igenom allt igen nu på ett par dar *suck*

• Jen 82

Ni som inte vill ge ut kortnummret på internet! Kolla om ni kan ladda ner ett e-kort från er internetbank (om ni har sån) då får man typ ett engångsnummer man lämnar ut o ska vara säkert! anv alltid de när jag ska bet på internet funkar super!

• Loppan79

Jen82 - det ska jag kolla upp om jag kan hos min internetbank. Tack för tipset!

• Matriark

mamma i småland - inget roligt att vänta på paket.. jag väntade i tre veckor på leverans från scraproom... då skrev jag mail.. när jag inte fått svar på mailet på ytterligare en vecka så ringde jag. Både i mailet och via telefon undrade jag om jag nu kunde göra lite tillägg i min beställning, eftersom jag hittat många papper jag ville ha. Hon jag pratade med på telefon sa att nån av dom som packade ordrar skulle ringa mig dagen efter.. Ingen ringde... dagen efter det kom mina grejer med ett "ursäkta att du fått vänta" skrivet på ett papper.
    Fram till biten att ingen ringde upp mig som utlovat och att grejerna kom utan att jag fick chans att lägga till grejer så var jag beredd att inte göra en så stor grej av det hela, men det blev sista gången jag handlar där, hur bra dom än varit mot andra.

• Bejbi78

*suck* Någon som har sett min inspiration och scraplust?! Den har varit försvunnen i flera månader och nu VILL jag hitta den :-/

• Mamalicious

Bejbi78
    Jag letar oxå förtvivlat efter min.. Hojta till om du ser nått bg liknande för då är den säkert min!

• Marajjah

Bejbi och Mama
    Jag tror att vädret kan vara en bidragande orsak till er scrapblock. Så var det för mig förra året. Inte roligt att sitta inne och scrappa när vädret är helt underbart!

Ni får väl hoppas på lite regn...

Mamma till Filip, väntar pyre2 i oktober 2006
Svar på tråden Scrapträsket